VANDALISME
Restablerta la circulació habitual a Rodalies després del robatori de més de 100 metres de cable
Els trens van recuperant l'horari de pas
La circulació habitual de trens de Rodalies s'ha restablert aquest dimecres cap a les 13.00 hores després de la reposició dels més de 100 metres de cable robat entre les estacions de Sants i Bellvitge, que ha provocat endarreriments durant tot el matí, han informat Renfe i Adif.
El robatori de cable s'ha detectat a l'inici del servei a la via que entra a Barcelona, i tècnics d'Adif han treballat per reposar el material sostret i recuperar la freqüència de pas dels trens.
La incidència ha afectat la R2, però també trens regionals que viatgen cap al sud --R14, R15 i R16--, i puntualment la R11, i ara els trens aniran recuperant progressivament la freqüència de pas; Adif interposarà denúncia davant els Mossos d'Esquadra pel robatori de cablejat.
- Missió a la Lluna Artemis assaja les primeres rutines d'esport lunar: així és la màquina amb què s'han entrenat els astronautes durant la missió
- Confirmada la condemna a 14 anys de presó per a un home que va violar una dona a Manresa després de treure-la de casa amenaçant els nens
- Recomanacions Els esmorzars de bar que més ho peten a Barcelona
- Dos menors s'escapen d'un centre de Martorell i els troben per anar junts dalt d'un patinet
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
