Renfe triga tres hores a publicar un comunicat
La tardana reacció de la companyia a Twitter enerva els usuaris
Tres hores després de produir-se el descarrilament del tren, Renfe publicava el següent comunicat: "Un tren Alvia Madrid-Ferrol ha descarrilat a l'entrar a l'estació de Santiago de Compostel·la a les 20.41 h. El tren circulava per la línia d'alta velocitat i en el comboi hi viatjaven un total 218 viatgers a més de la tripulació. Renfe ha habilitat un telèfon d'atenció: 900 101 660".
Twitter, font de queixes
Les xarxes socials i especialment Twitter, han recollit tot el malestar que envolta un accident d'aquestes característiques. Moltes de les queixes apunten a Renfe, i no només pel que fa al transport, sinó que van en direcció a la poca i tardana informació que va donar la companyia.
I és que Renfe va trigar 3 hores a comunicar l'accident pel seu compte de Twitter (@Renfe), fet que va enervar els usuaris. Des d'aquell moment, la companyia ha anat informant sobre el succés però "sense la rapidesa que l'ocasió mereix, ni que Twitter permet", segons els usuaris.
La polèmica continua
Un altre dels tuits que més ha encès els tuiters és el que han publicat aquest dijous al voltant de les 11 del matí, on la companyia se sumava al dolor dels familiars, 14 hores després que es produís l'accident.
D'aquesta manera, Renfe ha estat dels comptes més esmentats i segueix estant en el centre de la polèmica i les crítiques dels tuiters.
Alguns dels comentaris de la companyia i els tuiters:
Descarrilo del tren Alvia Madrid-Ferrol.Habilitado el teléfono para atención 900 101 660 http://t.co/JtVNBsZGML
— Renfe (@Renfe) 24 de julio de 2013
@Renfe a buenas horas!!!
— Sonia-Zona Bruta (@SoniaCuevas) 24 de julio de 2013
En cualquier país esta cuenta serviría para algo. @Renfe
— Ana Pastor 🇪🇸 (@_anapastor_) 24 de julio de 2013
Crisis en el Twitter de @Renfe por las casi 3 horas que ha tardado en informar (respuestas) https://t.co/PGCq4hI932
— Patrícia Ventura (@Dialalluna) 24 de julio de 2013
Supongo que la agilidad de @Renfe en redes sociales es eso que llaman 'brand journalism'. #periodismo
— Albert Cuesta Zaragosí 🎗😷 (@albertcuesta) 24 de julio de 2013
Los de @Renfe han decidido hacer honor a su demora crónica. Casi 3 horas después del accidente, twittean un teléfono de información.
— Raquel Sastre (@raquelsastrecom) 24 de julio de 2013
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- A Vilablareix Incendi al restaurant Mas Marroch dels germans Roca: crema tota la cúpula del local
- El SEPE paga 600 euros a qui completi cursos gratuïts el 2025: requisits i com sol·licitar-los
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- A Vilablareix Josep Roca lamenta l'incendi al Mas Marroch però assegura que veuen "el foc i el fum com a punt de partida de la creació"
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- Agressió sexual Una funcionària de Lledoners es veu obligada a coincidir amb l'intern que la va agredir sexualment