Carreteres tallades
La pluja tomba un mur del Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya a Terrassa

La pluja a Terrassa d’aquest dimarts, 13 de juny, a la tarda, ha esfondrat un mur del Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (Mnactec) situat a la cocapital vallesana.
Fonts coneixedores han explicat a Europa Press que l’incident ha fet entrar aigua al soterrani de l’edifici i no ha causat ferits.
Notícies relacionadesL’ Mnactec ha anunciat que dimecres estarà tancat «per avaluar els danys de la tempesta».
⚠️ El dimecres 14/06 el MNACTEC restarà tancat per avaluar els danys de la tempesta que ha patit avui la ciutat de Terrassa. pic.twitter.com/zmsbI8vg0P
— Museu Ciència Cat (@MNACTEC) 13 de junio de 2023
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer