Robatoris
Investiguen tres robatoris amb força i tres intents més en comerços de Terrassa
Els lladres van intentar entrar de nit en locals del barri de Sant Pere Nord, en concret al voltant de la rambla de Francesc Macià

Els Mossos d’Esquadra investiguen tres robatoris amb força i tres intents més en locals comercials del barri de Sant Pere Nord de Terrassa, ocorreguts la passada nit de divendres.
En concret, els lladres van entrar en una perruqueria, una fruiteria i un local d’ungles i ho van intentar en una carnisseria.
Notícies relacionadesTambé en una botiga de roba i una pastisseria cafeteria, totes a la rambla de Francesc Macià i entorns, segons van explicar els Mossos a l’ACN.
Llegeix totes les notícies de Terrassa a EL PERIÓDICO Terrassa
Temes:
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"