Successos
Es desploma el sostre d’un immoble al centre de Terrassa
L’accident no va causar danys humans i els Bombers investiguen les causes de l’enfonsament de l’edifici

Un immoble al carrer de la Rutlla, al centre de Terrassa (Vallès Occidental), es va esfondrar parcialment ahir per causes que encara es desconeixen. La unitat canina dels Bombers de la Generalitat, amb l’ajuda també d’una primera revisió amb càmera tèrmica, va confirmar que no hi havia persones atrapades entre les runes, per la qual cosa l’accident no va causar danys humans.
L’avís es va rebre a les 12.40 h quan es va alertar que havia cedit el sostre d’un edifici. Es tracta d’un immoble situat en el número 12 del carrer situat al centre de la ciutat, format per dos pisos i una planta baixa, on hi ha ubicat un restaurant cocteleria.
Fins al lloc es van desplaçar una desena de dotacions dels Bombers, així com de la Policia Municipal, que van perimetrar la zona i van iniciar les tasques per treballar a l’interior de l’immoble davant la possibilitat que hi pogués haver alguna persona atrapada entre la runa, extrem que finalment es va descartar.
Notícies relacionadesUna unitat especial dels Bombers s’encarregarà d’avaluar si hi havia esquerdes a la façana o en els immobles adjacents, així com en els forjats superiors.
Llegeix totes les notícies de Terrassa a EL PERIÓDICO Terrassa
- Pocs especialistes La malaltia de Lyme s’estén per Espanya i creix a Catalunya
- Morad, detingut a l’Hospitalet
- Investigació judicial Les marques repudien Alves després de ser acusat d’agressió sexual
- Meteorologia Les temperatures comencen la remuntada a Barcelona amb l’arribada d’un anticicló després d’un final de gener gèlid
- Vídeo blanc-i-blau La irònica resposta de l’Espanyol a la Generalitat i la seva campanya amb els colors del Barça
- Primera plana de l’edició impresa La portada d’EL PERIÓDICO del 3 de febrer del 2023
- Tribunals Absolt el cap de la Policia Local de Pineda acusat d’amenaces a l’hoteler que allotjava policies nacionals l’1-O
- L’Eurolliga de bàsquet El Barça sobreviu a un altre final dramàtic contra el Bayern
- La situació econòmica L’ocupació i la pujada de l’SMI
- Abusos sexuals Les denunciants del policia mallorquí infiltrat neguen que les relacions fossin consentides