Art i cultura
L’Ajuntament de Terrassa subvencionarà 28 projectes culturals amb 200.000 euros
Les iniciatives estan vinculades a les arts escèniques, la música i les arts visuals
vista-aerea-terrassa
L’Ajuntament de Terrassa (Vallès Occidental) ha anunciat la subvenció de 28 projectes de nova creació d’arts escèniques, música i arts visuals amb un import total de 200.000 euros.
Es tracta d’unes ajudes vehiculades a través del Servei de Cultura i Terrassa Crea, i 17 dels projectes ja es podran veure aquesta mateixa temporada artística.
La iniciativa pretén donar resposta a la necessitat d’impulsar línies de suport perquè la formació, el talent i la creació artística trobin espais per a la consolidació de projectes que contribueixin a la millora de l’expressió cultural. Els projectes presentats fins al 28 de març han hagut de respectar els principis de perspectiva de gèneres, accessibilitat i de sostenibilitat.
67 sol·licituds presentades
La convocatòria de les ajudes va comportar la presentació de 67 sol·licituds, de les quals se’n van admetre 28 i se’n van desestimar 39 després de l’avaluació dels projectes.
Entre els motius principals per desestimar projectes es troba el fet de no haver presentat la documentació mínima requerida a les bases, no ajustar-se amb la finalitat de les bases de la convocatòria i no haver arribat a la puntuació mínima en els criteris d’avaluació.
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Quant cobra un autònom de baixa? Aquestes són les xifres del 2025
- Salut El cardiòleg Aurelio Rojas aclareix si és millor menjar abans o després d’entrenar
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Intel·ligència artificial Una recerca d'UManresa sobre ètica demostra que la intel·ligència artificial cau en les mateixes contradiccions que les persones
- Educació a Catalunya Els rostres de l’abandonament escolar: «Acabes renunciant per no endeutar els teus pares o per no saber on acudir»
