DURANT JULIOL I AGOST
Els casals d'estiu de Terrassa fan balanç: només sis positius d'un total de 2.316 participants
D'altra banda, d'entre les 369 monitores i monitors només s'han detectat dos casos positius, un durant el mes de juliol i un altre durant el mes d'agost
La regidora Ona Martínez ha explicat que els casos s'han produït sempre fora dels casals i sense cap contagi entre membres d'un mateix grup

casal-terrassa /
L’Ajuntament de Terrassa ha compartit el balanç dels 39 casals d’estiu que s’han impulsat durant els mesos de juliol i agost. Així, amb una participació total de 2.316 nens i joves, 1.848 al juliol i 468 a l’agost, s’han detectat sis casos positius per coronavirus, tres el primer mes i tres en el segon.
D’altra banda, d’entre les 369 monitores i monitors d’aquests casals egarencs, només s’han detectat dos casos positius. Segons el balanç compartit pel consistori, el primer cas dels monitors s’ha produït durant el mes de juliol i el segon durant el mes d’agost.
La regidora d’Infància i Adolescència, Joventut, Adultesa i Famílies, Ona Martínez, ha explicat que els casos s’han produït sempre fora dels casals i sense cap contagi entre membres d’un mateix casal.
Notícies relacionadesD’altra banda, la regidora ha volgut deixar constància de «la ràpida detecció dels casos per part dels monitors i monitores que han activat els protocols d’actuació tan aviat com han detectat el mínim símptoma».
Més notícies de Terrassa en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Ferran Olivé, tresorer del FC Barcelona: "Limak té més solvència tècnica que totes les constructores espanyoles"
- SANITAT València tampoc fa tots els cribratges de càncer
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Carmen Llasat, presidenta de l'Observatori de Zones Inundables de Catalunya: "El que ha passat al Montsià pot passar en qualsevol punt del litoral"
- Ports El Port de Tarragona participa en dos projectes relacionats amb el desplegament de drons en entorns portuaris
- Esports El Consejo Superior de Deportes reconeix Tarragona com la ciutat més promotora de l'esport en 2024
- Sector bancari El president del BBVA descarta dimitir i defensa que el desenllaç de l’opa no és un fracàs sinó una «oportunitat perduda»
- Intent d’adquisició fallit Illa celebra el fracàs de l’opa del BBVA al Sabadell i es reunirà aquest divendres amb Oliu
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça rep a la fi de l’Ajuntament la llicència de primera ocupació del Camp Nou