delicte d'estafa
Dos detinguts a Terrassa acusats d'embutxacar-se més de 30.000 euros amb 38 estafes a través d'internet
Els arrestats i una tercera persona investigada actuaven amb el mètode conegut com a 'phishing'

foto 3659853
La Policia Nacional ha detingut dues persones a Terrassa acusades de 38 delictes d’estafa amb què s’haurien embutxacat més de 30.000 euros.
Els dos arrestats i una tercera persona investigada formaven un grup criminal especialitzat en el mètode conegut com a ‘phishing’, basat a suplantar la identitat bancària d’empreses o persones per obtenir diners.
La investigació va començar a l’abril, centrada a aclarir la captació de dades bancàries constatada des de quatre mesos abans.
Una vegada la policia va poder identificar i localitzar el màxim responsable del grup, el va detenir i va registrar el seu domicili, on va intervenir nombroses proves que l’incriminaven en l’activitat delictiva.
Durant el registre, la policia va requisar vuit telèfons mòbils de gamma alta, diverses targetes SIM, un ordinador, una tauleta, una bossa de gamma alta i 1.200 euros en efectiu.
En el registre, els agents van detenir una dona acusada de ser partícip dels delictes d’estafa, i es va identificar una tercera persona en qualitat d’investigat no detingut.
Notícies relacionadesEl màxim responsable del grup acumula una desena d’antecedents policials, la majoria per estafes. L’home va ser posat a disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de Terrassa.
Més notícies de Terrassa
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»