de coronavirus
Registrats 54 contagis a les presons catalanes entre interns i treballadors
31 possibles positius més estan sent estudiats, i s'han destinat a diversos mòduls confinats per prevenció
Entre els presos, n'hi ha 15 d'ingressats a l'Hospital Penitenciari de Terrassa i 2 més en hospitals de la xarxa pública
zentauroepp42242063 brians 2200326102507 /
El Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya ha informat que hi ha 20 interns que han donat positiu per coronavirus, així com 34 funcionaris.
Entre els presos, n’hi ha 15 d’ingressats a l’Hospital Penitenciari de Terrassa i dos més en hospitals de la xarxa pública de salut.
Tres dels 20 casos positius ja han sigut donats d’alta; no obstant, 31 més estan sent estudiats. Precisament, aquesta trentena de casos en estudi han sigut confinats, per precaució, als mòduls 4 i 5 i a la infermeria de la presó de Brians 1; els mòduls 4 i el semiobert de Quatre Camins, i la unitat de salut mental de Brians 2.
El Departament de Justícia també ha comprat 230 telèfons mòbils per fer videoconferències des de tots els equipaments penitenciaris i de justícia juvenil, ja que estan restringides les visites presencials. Així mateix, s’han doblat el nombre de trucades autoritzades.
Les presons estan duent a terme aquests dies diverses activitats solidàries per agrair la tasca dels professionals sanitaris en la lluita contra el coronavirus i per recolzar els malalts, com cartes, cançons i vídeos.
Més notícies de Terrassa
- LA REFLEXIÓ DEL TÈCNIC Flick compara el Barça: «Tenim el mateix nivell que el PSG i el Bayern, cent per cent»
- 1 de maig El PSC, ERC i els Comuns situen la pujada de salaris i la vivenda com la prioritat per als treballadors
- Societat Li cau una multa de 19.000 € per treballar unes hores sent jubilat: el cas que ho canvia tot
- Medi ambient Oasi d’aspersors en ple asfalt de Barcelona: així és el nou joc d’aigua al barri de Sant Antoni
- MAMARAZZIS La fidelitat ja no es porta
