TERCERA EDAT

El Servei d'Atenció Domiciliària de Terrassa atén 5.000 persones més grans de 65 anys

L'Ajuntament destina 4 milions d'euros anuals a aquest programa, que té l'objectiu que les persones no s'hagin de traslladar a una residència

L’alcalde de Terrassa visita Xavier Capella i Núria Palou, usuaris del Servei d’Atenció Domiciliària

L’alcalde de Terrassa visita Xavier Capella i Núria Palou, usuaris del Servei d’Atenció Domiciliària

1
Es llegeix en minuts

Més de 5.000 persones més grans de 65 anys, de les 7.000 que viuen soles a casa seva a Terrassa, necessiten l'ajuda del Servei d'Atenció Domiciliària per poder continuar vivint als seus domicilis el màxim de temps possible sense haver de traslladar-se a una residència.

L'ajuda dels Serveis Socials se centra, sobretot, en el desplaçament d'un treballador familiar una hora diària al domicili de les persones, el menjar a domicili o la teleassistència.

L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, visita un matrimoni usuari del Servei d'Atenció Domiciliària per conèixer de primera mà el funcionament del servei. Ballart assegura que “a través d'aquest programa els podem donar tot el reforç i el suport perquè puguin desenvolupar la seva vida amb tota la normalitat possible”.

“Estem parlant de 4 milions d'euros, que és el que dediquem cada any a aquest programa. És un programa important, una de les prioritats per a nosaltres i, en aquest moment, també estem parlant de, aproximadament, 5.000 persones beneficiàries”, afegeix l'alcalde en declaracions a 'Terrassa Digital'.

Els Serveis Socials de l'Ajuntament valoren cada cas per arribar a tots els possibles usuaris. Totes són persones de més de 65 anys i s'estableix una taula de copagaments en funció dels serveis que requereixen i dels seus ingressos.

Notícies relacionades

Més notícies de Terrassa

 

Temes:

Tercera edat