Terrassa aconsegueix 5 premis a la Nit dels Nous Professionals
Els premis s'atorguen als millors treballs fets per estudiants de Cicle Formatiu
Terrassa ha aconseguit 5 premis a la Nit dels Nous Professionals celebrada aquest dimarts a la seu de la patronal CECOT. Els premis s'atorguen als millors treballs d'estudiants de Cicles Formatius i Programes de Qualificació Professional Inicial (PQPI) del Vallès Occidental.
Entre els més de 80 treballs presentats, cinc dels escollits per ser premiats són de centres de Terrassa. El premi al projecte de Cultura Emprenedora de cicles de Grau Mitjà ha estat per al projecte Ecoresor del centre Sant Domènec Savio, consistent en una empresa de cabanyes sostenibles.
També la categoria de Grau Superior ha caigut a Terrassa, en aquest cas per al centre Cultura Pràctica per un servei de neteja d'animals domèstics. Tots dos amb un premi valorat en 700.
En la categoria de projectes de cicles de Grau mitjà, també els dos premis han estat guanyats per centres de Terrassa. El primer ha estat per als alumnes de l'Institut Nicolau Copèrnic per un treball sobre una central telefònica per internet i el segon per a un projecte de comercialització de sabates i complements ecològics elaborat per alumnes de l'Institut Montserrat Roig.
Finalment, el palmarès egarenc es tanca amb el premi al millor expedient de Formació Professional, que ha estat per a l'estudiant de l'Institut Santa Eulàlia Juan Navarrete, amb una nota mitjana de 9,39.
Notícies relacionadesEls premis de la Nit dels Nous Professionals es van impulsar l'any 2005 amb l'objectiu d'incentivar els estudiants de Cicles Formatius i PQPI i aquest any han complert la seva vuitena edició.
Llegiu altres informacions de la ciutat a l'edició local de Terrassa
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia