Canvi d'imatge de la Casa Baumann per atraure un públic jove

L'objectiu és aconseguir un espai atractiu i de trobada per a la joventut de la ciutat

1
Es llegeix en minuts
L.N. / Terrassa

LaCasa Baumanninicia el 2013 amb l'objectiu d'atraure elsjovesdeTerrassa. Per aquest motiu ha renovat laimatgeapostant per una de més actual, juvenil i propera, que reforça encara més la identitat de la seu del Servei.

D'una banda s'ha creat la marca 'B Baumann', que pretén donar a conèixer, organitzar i unificar tots els serveis en una única imatge, cosa que facilita així la comprensió amb un nou logo obra de l'alumnaRosa Contreras.

De l'altra, laBaumann Oficina Jove, fins ara coneguda com a Oficina Municipal d'Emancipació Juvenil, estrena també una nova imatge, en aquest cas creat perAlberto Torres, també alumne del centre.

Aquesta novetat ha de ser el punt inicial per donar unnou impulsa la difusió d'aquest projecte, que té com a objectiu ser la resposta a aquells dubtes que lagent jovepot tenir sobre temes de la seva vida quotidiana, com arahabitat,salut,viatges,formacióofeina.

Notícies relacionades

Aquest resultat s'ha aconseguit després d'un treball transversal amb alumnes de l'Escola Municipal d'Art de Terrassa. L'objectiu d'aquesta col·laboració ha estat el de professionalitzar els alumnes del tercer curs, grau on es realitza elprojecte finalde carrera, i ajudar en el pas de l'escola a l'àmbit laboral.

Llegiu més informacions de la ciutat a l'edició local de Terrassa