La Faktoria d'Arts de Terrassa comença temporada amb una programació basada en artistes locals
Antonio Orozco i Manu Chao són algunes de les actuacions amb més ganxo mediàtic
Aquest dissabte la sala Faktoria d'Arts de Terrassa torna a programar concerts després de la pausa estiuenca. La sala de concerts ja ha fet pública la programació amb els primers concerts d'aquest trimestre.
Els locals Dark Bild seran els primers a pujar a l'escenari terrassenc amb la seva proposta grunge amb influència de Nirvana, Green Day o The Clash. El grup es va crear a principis del 2009 i aquest any presenta la seva primera maqueta d'estudi, titulada 'La generación dormida'.
El talent local tornarà a la sala unes setmanes després. El grup Sense Sal, format per joves músics de la ciutat i els voltants, actuarà el 19 d'octubre com a teloner de Nyandú, guanyadors de l'última edició del concurs de maquetes Sona 9.
La programació es completa amb el concert d'Antonio Orozco, que en aquesta gira recorda els seus deu anys de carrera musical, o l'actuació d'Atomik Pardalets, un nom que amaga la identitat de Manu Chao. Finalment, el 20 d'octubre està prevista la visita de Falsalarma, però el concert encara està pendent de confirmació.
La sala Bruc segueix tancada
L'oferta musical se centrarà en la sala Rasa ja que la sala Bruc segueix tancada. La direcció de la Faktoria va prendre aquesta decisió per reduir despeses i aprofitar per remodelar i actualitzar la segona sala.
- 'Outdoor' Els entrenadors coincideixen: "Caminar 1 hora 7 dies a la setmana amb un ritme de passeig d’avi són 75.000 calories a l’any"
- Entendre més Màximo Pradera: "Vaig tenir càncer perquè cap metge em va fer mai la pregunta clau: ¿Què menges?"
- Previsió meteorològica Mitja Espanya en avís taronja: l’Aemet adverteix de pluges intenses i calamarsa aquest dimecres
- Menors tutelats El 82% dels recursos destinats al sistema de protecció de menors es destinen a residències i només un 9% a famílies acollidores
- Catalunya millora les condicions dels cambrers Nou conveni d’hostaleria a Catalunya: els cambrers tindran 31 dies de vacances i pujades salarials del 15%
