Djokovic no pot acabar el seu partit davant Hurkacz a Wimbledon
El partit va ser suspès amb dos sets per al tennista serbi per la prohibició de jugar passades les 23.00 de la nit
Novak Djokovic haurà de tornar a saltar aquest dilluns a la pista central després que el seu partit davant el polonès Hubert Hurkacz fos aturat amb avantatge del tennista serbi per 7-6 (6) i 7-6 (6) per la norma municipal que no permet jugar partits a Wimbledon després de les 23.00 hores (24.00 hores, a Espanya).
El partit es va suspendre sense començar el tercer set quan faltaven 29 minuts per a l’hora reglamentada per suspendre’l per permetre el descans dels habitants de Wimbledon. Djokovic i Hurkacz tornarà a la central per reprendre el partit després del primer partit femení de quarts entre Elena Rybakina i Beatriz DHaddad Maia (14.30 hores, Movistar). Això retardarà també el partit que tancarà la jornada entre Carlos Alcaraz i Matteo Berrettini.
‘Tie-breaks’ decisius
Djokovic va aconseguir guanyar els dos sets en el ‘tie-break’ davant un Hurkacz que continua sense perdre ni un servei en el torneig, i que aquest diumenge li va mantenir el pols gràcies al seu poderós servei (23 ‘aces’ i 81% de punts amb la primera sacada). En els dos ‘tie-breaks’ Djokovic va poder decantar la balança.
Petit miracle d'Hubert Hurkacz mais point amusant pour sauver une balle de break avec Novak Djokovic qui s'écroule dans le filet.#Wimbledon pic.twitter.com/8hj0cCUdSD
— Tennis Legend (@TennisLegende) 9 de julio de 2023
En el primer aixecant un 5-4 en contra i dos serveis en poder del tennista polonès. En el segon set, abans del ‘tie-break’, Djokovic va disposar d’un 0-40 que Hurkacz va salvar amb la seva sacada i un altre ‘break point’ en el qual Djokovic va fallar una volea al tocar la xarxa.
Espectacular Rublev
Andrei Rublev es va guanyar els seus primers quarts de final a Wimbledon després d’imposar-se al kazakh Alexander Bublik per 7-5, 6-3, 6-7 (6), 6-7 (5) i 6-4. El tennista rus (7 mundial) es va prendre la revenja de la final de Sttutgart, de fa unes setmanes que havia perdut davant Bublik. En aquesta ocasió després de 3 hores i 20 minuts va aconseguir vèncer un dels jugadors més atípics del circuit (26 mundial), capaç d’aconseguir 39 ‘aces’ i 67 cops guanyadors, com va fer aquest diumenge. Tot i que no va ser suficient.
Rublev es va imposar després de malbaratar dos ‘match balls’ en el quart set amb 5-4 però servei en poder de Bublik. El tennista kazakh va remuntar dos sets en contra guanyant els dos següents en el ‘tie-break’ i forçant un cinquè que, després de fer un únic ‘break’, Rublev (4-3) es va emportar. I ho va fer amb un punt espectacular que li va donar el ‘match ball’ que Rublev va guanyar mentre queia sobre l’herba davant la sorpresa de Bublik, que pensava que havia guanyat el punt amb un revés paral·lel que semblava inabastable.
Notícies relacionadesJannik Sinner (8) es va guanyar de nou el seu pas als quarts de final al vèncer el colombià Galán Daniel Elahi (85) per 7-6 (4). 6-4 i 6-3, mentre que el rus Roman Safiullin (92) va eliminar el canadenc Denis Shapovalov (29) per 3-6, 6-3, 6-1 i 6-3.
Swiatek, ‘in extremis’
Abans del partit de Djokovic, l’actual número 1 mundial, Iga Swiatek va haver de batallar durant 3 hores i 4 minuts abans de derrotar la suïssa Belinda Bencic (14) per 6-7 (4), 7-6 (2) i 6-3. La tennista polonesa va salvar dos ‘match balls’ amb 6-5 en contra, abans de frozar el ‘tie-break’, guanyar-lo, per apuntar-se la victòria davant la campiona olímpica.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Dos anys després de la investidura Així serà la consulta a la militància de Junts per trencar amb el PSOE: pregunta i dates
- DISCAPACITAT El poder de la hidroteràpia en la rehabilitació d’un ictus: «Pacients que no són capaços de caminar en territori ferm aconsegueixen fer passos a l’aigua»
- Sortejos La Grossa de la Castanyada 2025: dia i premis del sorteig de Loteries de Catalunya
- Tribunals La jutgessa cita el Barça com a investigat en el cas Negreira
- Després de la reunió a Perpinyà Junts descarta que es pugui reconduir la ruptura amb el PSOE amb una reunió entre Sánchez i Puigdemont
