La competició
¿Com queda l’Obert d’Austràlia amb la deportació de Djokovic?
L’alemany Alexander Zverev, segons la reglamentació, passaria a ser el cap de sèrie número u del torneig

Si els advocats de Novak Djokovic no aconsegueixen revocar la retirada del visat del número 1 mundial hi ha dos escenaris diferents per canviar el quadro del sorteig de l’Obert d’Austràlia.
En cas que la deportació es publiqui abans de conèixer-se l’ordre de joc de la primera jornada, aquest dissabte, el primer cap de sèrie passaria a ser Alexander Zverev, ja que hi ha una norma que estipula que si l’absència d’última hora és del primer preclassificat, el tercer cap de sèrie passa a ocupar aquesta posició.
Notícies relacionadesI en aquest mateix ordre Andrey Rublev (9), passa a la plaça del número 3, Felix Auger- Aliassime (9) ocuparia el lloc del número 5 i, successivament, Diego Schwartzman (13) al número 9, Gael Monfils (17) al lloc del 13, Lorenzo Sonego (25) al del número 17 i Alexander Bublik (33) al 25. A més, l’organització donaria entrada a un jugador ‘lucky loser’ per ocupar l’últim lloc de cap de sèrie.
Nadal, beneficiat
En el cas que la deportació de Djokovic es publiqui després que es faci públic l’ordre de joc de la primera jornada i ja es conegui l’horari en què hauria de jugar Djokovic, llavors la seva plaça l’ocuparia directament un ‘lucky loser’, sense canviar cap cap de sèrie més. Una situació que obriria la zona alta del quadro, en què també hi ha Rafael Nadal (número 6), que, inicialment, s’hauria d’haver encreuat amb el número 1 mundial en unes teòriques semifinals.
- Sondeig polític d’Espanya Enquesta eleccions generals Espanya: L’auge de Vox dispara el bloc de la dreta i acosta el PSOE al PP
- La Seguretat Social adverteix: si guanyes 300 euros al mes hauràs de donar-te d’alta com a autònom
- Comerç icònic Lledó Mas diu adeu després de 118 anys
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso
- Negociació Laboral Pols entre l’Hospitalet i la seva Guàrdia Urbana per l’absentisme
- Conflicte al Pròxim Orient Hamàs completa l’alliberament dels ostatges vius que quedaven a Gaza
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació