Tennis
Badosa buscarà la seva primera final en un Masters 1.000
La tennista catalana elimina l’alemanya Kerber (6-4, 7-5) i s’enfrontarà a la tunisiana Jabeur en les semifinals
Paula Badosa es va classificar aquest dijous per a les semifinals d’Indian Wells a l’imposar-se a l’alemanya Angelique Kerber per 6-4 i 7-5. La tennista catalana, de 23 anys i número 27 del rànquing de la WTA, s’enfrontarà en les semifinals amb la tunisiana Ons Jabeur.
«M’emociona moltíssim. És la meva segona semifinal d’un Masters 1.000. La primera va ser a Madrid (2021), que va ser un lloc molt especial. Però aquí estic guanyant molt bons partits. Madrid podria haver sigut, entre cometes, una casualitat. Però ara ja no, i estic contenta d’haver demostrat això», ha valorat la que serà la primera espanyola a arribar a les semifinals d’Indian Wells després que el 2003 ho fes Conchita Martínez.
#BNPPO21 | Paula Badosa 🇪🇸 da la sorpresa y derrota a Angelique Kerber 🇩🇪 por 6-4 y 7-5.
— Respiro Tenis (@Respiro_Tenis) 15 de octubre de 2021
Es la primera española desde 2003 en llegar a semifinales de Indian Wells. pic.twitter.com/mrFyFCzsvQ
Badosa no s’havia enfrontat mai a Kerber, de 33 anys, actual 15 mundial i guanyadora de tres Grand Slams, a qui es va imposar amb un tennis molt sòlid. «Mai havia jugat contra ella. És una jugadora molt enganyosa i és difícil adaptar-s’hi perquè té un joc molt diferent de les altres», va explicar després de la victòria Badosa.
Molèsties en una espatlla
Respecte a la seva rival en les semifinals d’aquest dissabte, Jabeur, recent finalista a Chigago i que s’ha convertit en la primera tennista de la història a arribar al ‘top ten’, Badosa va destacar «el seu talent descomunal». La tennista tunisiana va eliminar a quarts de final Anett Kontaveit per 7-5 i 6-3.
Badosa arrossega alguns problemes a l’espatlla dreta, però va aclarir que simplement «va carregada» i que no és una cosa que li «impedeixi» jugar i fer «un últim esforç». L’altra semifinal la disputaran la tennista bielorussa Vitoria Azarenka, ex número 1 mundial, i la letona Jelena Ostapenko, excampiona de Roland Garros.
"
Notícies relacionadesdvp/ics
(foto)
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Alerta NEUCAT i INUNCAT La borrasca deixa intenses nevades al Pirineu i fortes pluges a Tarragona, amb més de 80 litres acumulats
- 1.700 euros per homicidi Els assassinats per encàrrec i els sicaris augmenten a Espanya: «Abans del 2020 hi havia 20 execucions a l’any, ara són més de 50»
- Zona de lliure comerç Com rep el Mercosur l’acord amb la UE: El Brasil i l’Argentina, els gegants guanyadors
- Zona de restauració Els restaurants de l’interior dels Porxos del Port de Barcelona tindran terrasses per revitalitzar i fer més segura la zona
