Alcaraz manté viu el somni
El murcià pateix, però s’imposa en cinc sets a Peter Gojowczyk
És el jugador més jove a arribar a quarts a Nova York en l’era Open

USA TENNIS US OPEN 2021 /
Alguns dies la feina té tanta brillantor, tana màgia, que en fica l’autor en la llegenda. D’altres, en canvi, és menys espectacular, menys memorable. Al final, però, el que compta és el resultat.
Aquest diumenge, a l’Obert de Tennis dels Estats Units, Carlos Alcaraz ha tornat a complir i manté viu el somni que està fent realitat a Nova York. En tres hores i 32 minuts ha guanyat l’alemany Peter Gojowczyk en cinc sets (5-7, 6-1, 5-7, 6-2, 6-0) i es col·loca a quarts. Als seus 18 anys, és el jugador més jove en aconseguir-ho en l’era Open.
El partit contra Gojowczyk, el 151è del món que arribava de la prèvia, ha sigut molt diferent del de divendres, aquell triomf contra Stefanos Tsitsipas que va fer a Alcaraz immediatament una estrella. Els cops, la precisió i la força que van enlluernar davant el número tres no semblaven igual d’estel·lars contra el veterà germànic de 32 anys, que ha engegat demostrant que no té res a perdre i molt joc a l’esquena.
Notícies relacionadesAlcaraz ha perdut el primer i el tercer set. I ha sigut només després de trencar al quart joc de la quarta mànega per posar-se 3-1 quan el partit definitivament s’ha començat a inclinar cap al seu costat, mentre el cos de Gojowczyk, atès en diverses ocasions pel fisio, començava a fallar.
A la pista Grandstand, la tercera en mida del centre de tennis Billie Jean King, els fans han tornat a demostrar que tenen un nou favorit i Alcaraz ha tornat a recolzar-s’hi, a reclamar-los l’impuls. No era igual a la passió amb què vibrava divendres Arthur Ashe, l’escenari més gran del tennis mundial, i un partit com el d’aquest divendres difícilment hauria fet que Alcaraz fos entrevistat pel ‘The New York Times’, com va passar amb el de Tsitsipas. Però al final, no importa. El tennista segueix endavant, esperant el partit que se celebrava ahir a la nit entre el nord-americà Frances Tiafoe i el canadenc Felix Auger-Aliassime, que entrena Toni Nadal. I el somni segueix.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat