Roland Garros
Djokovic guanya un partit memorable a Nadal
El tennista serbi derrota el jugador mallorquí en quatre sets després d’un duel impressionant

Novak Djokovic, en un partit memorable pel joc dels dos tennistes, ha derrotat aquest divendres Rafael Nadal, en un duel intens, per recordar, una cita amb la història del tennis, en quatre sets per 3-6, 6-3, 7-6 i 6-2, i amb això ha acabat el somni del mallorquí de guanyar Roland Garros per 14a vegada. El tennista serbi, per la seva banda, s’ha proclamat com el primer jugador que venç Nadal en dues ocasions sobre la terra batuda de París.
I de fet, el partit en el seu inici fins i tot va semblar un duel dòcil i fàcil per a Nadal , que va aconseguir ni més ni menys que un 5-0 davant Djokovic, que, a partir de llavors, i a poc a poc, es va anar apropiant del partit tot i que amb importants remuntades i respostes del seu oponent, en el que ha sigut senzillament un partit de tennis per recordar.
Més informació, ben aviat.
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- Amb Paula Navarro Per què Jonathan Andic, hereu de Mango, ha suspès sobtadament el seu casament
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- El cas de Ter Stegen
- Transport públic Un veí de Sant Andreu exigeix traslladar una parada de l’H6
- Entrevista Quimi Portet: «El català és una llengua maltractada que jo veig profundament sexi»
- Alcalde amb una missió Albiol s’atrinxera en un carrer de Badalona per avortar l’ocupació d’un pis
- Salut Els mals hàbits disparen la inflamació crònica, una epidèmia silenciosa relacionada amb el 50% de les morts
- GUERRA A UCRAÏNA Starmer anuncia una coalició de països disposats a desplegar-se a Ucraïna si es firma un acord de pau
- Congrés republicà Junqueras reforça el seu poder a ERC i aconsegueix un aval del 90% al seu nou full de ruta