TENNIS
Federer cau en el seu segon partit a Doha
L’exnúmero 1 cau en quarts de final davant el georgià Basilashvili per 3-6, 6-1 i 7-5.
El retorn de Roger Federer ha finalitzat aquest dijous a Doha al caure eliminat en els quarts de final per Nikoloz Basilashvili per 3-6, 6-1 i 7-5. L’exnúmero 1 va disposar d’un ‘match ball’ amb 5-4 en el tercer set però no va poder concretar-lo i va acabar pagant l’esforç físic.
Després d’un primer set en el que Federer es va imposar amb relativa facilitat i jugant amb menys cautela que en el seu debut davant Dan Evans, dimecres, finalment va acabar pagant l’esforç davant un rival estireganyós (número 42 mundial), a qui anteriorment només s’havia enfrontat una vegada el 2016, en un partit de primera ronda a l’Open d’Austràlia, en el qual el tennista georgià només va poder apuntar cinc jocs.
Federer, que reapareixia després de 13 mesos sense jugar, a causa d’una doble operació al genoll dret, va acusar possiblement el sobreesforç en el seu segon partit consecutiu. Malgrat això, Federer va mantenir la lluita en l’últim set i semblava capaç de superar el partit quan va disposar del punt de partit (30-40 i 5-4) però Basilasvihli (42è del món) va salvar el seu servei per guanyar els tres últims jocs i apuntar-se la victòria en 2 hores i 51 minuts de partit.
- Conflicte a l’escola catalana ¿A qui afecta avui, dimecres 20 de maig, la vaga de professors a Barcelona i Catalunya? ¿On toca demà dijous?
- Captura en aigües internacionals Albares denuncia des d'Alemanya el tracte «monstruós, inhumà i indigne» d'Israel als activistes de la Flotilla
- Nova estructura La UEFA canvia els formats de la Lliga de Nacions i de les fases de classificació a partir del 2028
- Informe de l’associació Aecoc La indústria de fruites i hortalisses avisa que li queda poc marge abans d’haver d’apujar preus
- Violència de gènere El crim masclista de Figueres eleva a tres els feminicidis a Catalunya aquest 2026
