PREMI A UNA CARRERA
Hewitt entra al Saló de la Fama del tennis
El tennista australià, actual capità de Copa Davis, serà homenatjat juntament amb Conchita Martínez i Goran Ivanisevic que van ser elegits el 2020

L’exnúmero u mundial Lleyton Hewitt ingressarà aquest any al Saló de la Fama Internacional del tennis a Newport (EUA), segons va anunciar l’ATP aquest dijous.
El tennista australià va guanyar 30 títols al llarg de la seva carrera, incloent-hi un Wimbledon (2002) i un Obert dels Estats Units (2001), també va ser número u del món, durant 80 setmanes entre el 2001 i el 2003, i va arribar a una final a l’Obert d’Austràlia el 2005, a més de guanyar en dues ocasions la Copa Davis.
Notícies relacionadesHewitt hi entrarà juntament amb l’entrenador i professor de tennis Dennis Van der Meer. Hewitt rebrà l’homenatge el pròxim 17 de juliol del 2021, juntament amb els també tennistes Conchita Martínez i el croat Goran Ivanisevic, que van ser elegits per ingressar al Saló de la Fama el 2020, però que no van poder rebre l’homenatge a Newport, per la pandèmia del coronavirus.
«Em sento molt orgullós de rebre aquest reconeixement. Quan estàs competint, estàs tan centrat a entrenar i en els teus resultats d’aquella setmana o aquell any que realment no mires al futur amb una cosa com això. Aquest és el reconeixement final per a un jugador», va dir Hewitt.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- MOBILITAT El sector de les VTC convoca protestes per evitar la seva "desaparició"
- Transició ecològica Catalunya s’assegura connexió elèctrica per descarbonitzar la petroquímica
- Sector hoteler El preu mitjà de les habitacions d’hotel a BCN va caure 2 euros a l’estiu
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Política monetària La Fed compleix la previsió i retalla 0,25 punts els tipus