PRIMERA FINAL DE L’ANY
Muguruza, implacable a Melbourne
La tennista hispanoveneçolana tomba Vondrousová (6-1, 6-0) i jugarà la final de Melbourne davant Barty.

Garbiñe Muguruza jugarà aquest diumenge la final del torneig previ a l’Open d’Austràlia que és disputa a Melbourne al desfer-se de forma contundent de la tennista txeca Markéta Vondrousová per un sever 6-1 i 6-0. La jugadora hispanoveneçolana s’enfrontarà en la lluita pel títol a l’australiana Ashleigh Barty, número 1 mundial, que ha accedit directament a la final després de l’abandonament de Serena Williams.
«Estic molt contenta de ser en una altra final. El meu servei va funcionar en els moments importants i he estat prenent el control des dels primers moments. Sempre és bo jugar contra les millors, en aquest cas contra la número u demà», ha explicat Muguruza després d’acabar-se un partit en què va mantenir un alt percentatge de punts convertits amb el primer servei (88%).
Només 10 jocs perduts
Notícies relacionadesMuguruza va confirmar la seva condició com una de les tennistes més en forma actualment del circuit després de confeccionar un camí fins a la final brillant, al concedir només deu jocs en les seves primeres quatre victòries del torneig, després d’eliminar anteriorment la belga Alyson Van Uytvanck (6-2, 6-0) la russa Anastasia Pavliutxenkova (6-1, 6-2) i la nord-americana amb qui l’any passat va perdre la final de l’Open d’Austràlia, Sofia Kenin (6-2, 6-2).
Barty s’ha imposat, anteriorment a Muguruza, a les semifinals de Birmingham (2017) i Doha (2019), mentre que l’espanyola ha derrotat l’australiana a Toronto (2017).
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»