RECTIFICACIÓ
Bautista demana disculpes per les seves declaracions
El tennista castellonenc que va declarar que estar a l’hotel de Melbourne confinat «és com estar a la presó amb wifi» diu que van ser tretes de context d’una conversa privada i que desconeixia que se l’estava gravant.

Roberto Bautista ha matisat unes declaracions seves, entre les quals, la frase «és com estar a la presó però amb wifi» quan es referia a l’actual situació que viuen els jugadors que es troben confinats als hotels passant la quarantena a Melbourne.
«Vull demanar disculpes a totes les persones que s’hagin sentit ofeses pel vídeo que s’ha publicat sobre mi recentment», diu Bautista en un comunicat, en el qual adverteix que «es tracta d’una conversa privada treta de context, que ha sigut desafortunadament difosa als mitjans sense ser-ne jo conscient ni comptar amb el meu consentiment».
Una font de l’entorn del jugador contactada per EFE ha assegurat que la conversa «era totalment privada i amb un conegut, aliè als mitjans de comunicació», i que Roberto «no sabia ni tan sols que se l’estava gravant».
Notícies relacionades«Tant el meu entrenador com jo estem seguint els protocols dissenyats pel Govern australià i Tennis Austràlia per evitar qualsevol contagi i garantir tornar a competir amb la màxima seguretat», diu Bautista en la nota. «Són moments durs per als esportistes i per a la societat en general», prossegueix.
«Dono les gràcies a totes les persones que estan fent que tornar a competir sigui possible. Així com a tots els que lluiten contra la Covid-19 diàriament. És admirable la gestió que s’ha fet a Austràlia per evitar l’expansió del virus», finalitza la nota
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- El líder del PSOE treu pit "Som el tercer govern més longeu de la UE"
- Cimera bilateral a la Moncloa Sánchez busca llimar les reticències d’Alemanya al català a la UE
- Negociació en marxa Hisenda s’obre a acceptar davant d’ERC el traspàs "progressiu" de l’IRPF
- Acte de la Diada Illa defensa a Madrid la immersió lingüística davant els extremismes
- Querella del PSOE El Suprem nega delicte d’odi a Abascal per proposar penjar Sánchez