Bautista no pot amb el campió Djokovic

rpaniagua49040090 spain s roberto bautista agut returns to serbia s novak djok190712164935 /
Roberto Bautista no ha pogut aigualir la festa al campió i número 1 mundial Novak Djokovic a la semifinal de Wimbledon. El tennista castellonenc ha lluitat de tu a tu amb el serbi i l’ha obligat a jugar al màxim, però ha acabat perdent per 6-2, 4-6, 6-3 i 6-2.
Djokovic s’ha mostrat preparat per esperar el seu possible rival diumenge, que sortirà del clàssic entre Rafael Nadal i Roger Federer. El tennista serbi s’ha classificat per 12a vegada per a la final de Wimbledon a la recerca del seu cinquè títol. “Serà una final increïble i no sé amb qui dels dos prefereixo enfrontar-me. Nadal i Federer són dos grans jugadors, els millors”, ha valorat a la sortida de la central el tennista serbi, feliç “per poder defensar el títol”.
A Bautista li ha costat entrar en joc. L’estrena a la central de la Catedral no deixa d’impressionar qualsevol i Djokovic ho ha aprofitat per prendre un avantatge decisiu per apuntar-se el primer set. El tennista castellonenc no ha aconseguit el seu primer joc fins als 18 minuts de partit (3-1) però el tennista serbi ja havia agafat el ritme parra tancar la mànega en 36 minuts.
Cop de sort
Djokovic havia de pensar que la porta de la final de Wimbledon es començava a obrir, però Bautista no era de la mateixa opinió. El castellonenc s’ha adaptat a l’escenari i ha començat a jugar més profund, a les línies i donant molta velocitat a la bola perquè Djokovic no jugués tan còmode. Així, després de 46 minuts, ha aconseguit fer ‘break’ (2-1) i, enganxat a la línia blanca del fons, sense donar ni un pas enrere, valent, tornant mil boles, ha mantingut l’avantatge fins a apuntar-se el set amb una bola que ha donat a la xarxa i ha caigut a la pista contrària per a desesperació de Djokovic, que ja havia perdut el seu servei amb un altre cop de sort al trencar una corda de la seva raqueta.
En el tercer set Djokovic ha sortit amb el ganivet a les dents. El campió era conscient de posar tota la intensitat i precisió en el seu joc per desbordar al mur que tenia davant. Ho ha aconseguit en el sisè joc amb un ‘break’ (4-2) i l’ha defensat salvant dos ‘break points’ en el següent joc amb un espectacular punt que ha aixecat el públic, mentre ell demanava l’aplaudiment a la grada. Ja no ha deixat escapar l’avantatge.
Elogi a Bautista
Notícies relacionadesBautista no ha renunciat a la lluita, però Djokovic ja no volia més sorpreses. El serbi ha fet ‘break’ en el tercer joc del quart set (2-1) i ha repetit en el cinquè (4-1). Bautista ja no podia seguir el ritme després de l’esforç titànic del segon set.
Djokovic ha certificat la seva victòria, en el cinquè avantatge que ha tingut, amb un error de Bautista a la xarxa. “Bautista ha sigut molt sòlid i ha jugat molt bé, el seu estil de joc és dificil de contrarestar”, ha admès el serbi després de 2 hores i 49 minuts de lluita.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»