TENNIS
Nadal passa als quarts a Indian Wells al derrotar Verdasco
El mallorquí ha guanyat el madrileny, que l'havia derrotat a Austràlia, per 6-0 i 7-6 (11-9)

rafa-nadal-en-indian-wells
Aquesta vegada Rafael Nadal no s'ha deixat sorprendre com li va passar fa uns mesos en l'Open d'Austràlia, on Fernando Verdasco es va imposar al mallorquí en la primera ronda. Aquesta nit, Nadal s'ha classificat per als quarts de final del Masters 1.000 d'Indian Wells al derrotar el madrileny per 6-0 i 7-6 (11-9). En tot just 27 minuts, Nadal s'ha apuntat la primera mànega sense cedir ni un joc. En la segona, Verdasco ha aconseguit trencar el servei de Nadal en el primer joc (1-0) i mantenir un pols fins a forçar el 'tie break', en què ha disposat d'un avantatge de 6-3 amb dos serveis en poder seu que no ha sabut aprofitar. Verdasco encara ha disposat de dos 'set balls' (8-7 i 9-8), fins que Nadal ha tancat l'agonia de la mort sobtada a favor seu.
En un altre duel espanyol de la jornada, Feliciano López ha aconseguit també el pas als quarts de final a l'imposar-se a Robert Bautista en una batalla de més de tres hores en què s'ha imposat per 7-6 (7-6), 6-7 (10-12) i 6-4.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció