Muguruza vol Nadal de parella a Rio

La tennista no descarta jugar també el doble mixt als Jocs Olímpics

Garbiñe Muguruza, en una imatge d’aquest dijous a Madrid.

Garbiñe Muguruza, en una imatge d’aquest dijous a Madrid. / EFE / LUCA PIERGIOVANNI

1
Es llegeix en minuts

Garbiñe Muguruza no descarta competir en la modalitat de dobles mixtos en els Jocs Olímpics de Rio 2016 i, preguntada per la possibilitat de formar parella amb Rafael Nadal, va assegurar que farien una "bona parella".

"Seria una parella crec que bona, molt bona", va comentar Muguruza sobre l'oportunitat que la cita olímpica de l'estiu que ve li ofereix de competir per una medalla juntament amb el seu compatriota Rafa Nadal.

Notícies relacionades

La jugadora d'origen veneçolà, tercera en el rànquing femení, va mostrar la seva il·lusió de debutar en uns Jocs Olímpics després de rebre aquest dijous a la seu del Consell Superior d'Esports a Madrid la medalla de bronze del Reial Orde del Mèrit Esportiu.

Muguruza no descarta disputar l'individual, el dobles i el dobles mixt a Rio 2016. "Qui sap, no ho sé. Com més modalitats juguis, més oportunitats de medalla tens. És molt aviat per parlar-ned'això, però tant de bo puguem aconseguir les màximes possibles", va indicar. 

Temes:

Rafa Nadal