Previsió
L’Aemet indica les zones on se superaran els 35 graus: «ple estiu»
Ja és oficial: aquest divendres, 23 de juny, data en la qual diverses comunitats celebren la revetlla de Sant Joan, començarà una onada de calor que es prolongarà durant diversos dies i que farà que els termòmetres arribin en algunes zones a 40 graus.
L’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ho ha certificat en un recent tuit. «Cap de setmana amb temperatures de ple estiu: calor intensa. En aquests mapes mostrem les zones on se superaran els 35 ºC divendres, dissabte i diumenge», es llegeix en el missatge.
Notícies relacionadesEn els mapes s’aprecia com les temperatures més altes s’aferrissaran aquest divendres a la cantonada nord-occidental de la península. A partir de llavors la calor s’estendrà a les dues Castelles, Andalusia oriental, Múrcia, el País Valencià, Aragó i Catalunya.
L’Aemet demana als ciutadans protegir-se de la calor i consultar els avisos en vigor a http://aemet.es.
Fin de semana con temperaturas de pleno verano: #calor intenso.
— AEMET (@AEMET_Esp) 23 de junio de 2023
En estos mapas de nuestro compañero @crballesteros mostramos las zonas donde se superarán los 35 ºC el viernes, sábado y domingo.
Protégete del calor y consulta nuestros avisos en vigor en https://t.co/ljJpl4SrlI pic.twitter.com/mg5wmSdA7a
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
