Predicció
Jorge Rey, el noi que va predir el ‘Filomena’, comparteix un nou avís amb les seves ‘cabañuelas’: «arribarà en grans quantitats»
Jorge Rey anticipa com serà el febrer
¿On nevarà aquesta setmana?
«Febrer, febreret, set capes i un barret». Jorge Rey, el jove meteoròleg que va predir l’arribada de la borrasca ‘Filomena’, a través del tradicional sistema predictiu de les ‘cabañuelas’, començava amb aquest refrany el seu últim vídeo sobre la setmana que ens espera.
En la seva intervenció, Rey confirma una de les seves últimes prediccions: la segona quinzena de febrer serà (ho està començant a ser) mogudeta.
El jove burgalès augura que una borrasca portarà nevades importants per la combinació de baixes temperatures i precipitacions. La neu «arribarà en grans quantitats», afirma.
Notícies relacionadesLa neu acumulada podrà superar el metre a les cotes més altes i el mig metre a les més baixes. Veurem nevar, avança Rey, a «Burgos, Sòria, Lleó» i a les cotes més altes de punts del sud d’Espanya.
«El fred arriba, la neu arriba», conclou Rey.
- Terrassa podrà multar les famílies amb fills absentistes: sancions de 3.000 euros en casos greus
- Projecte per revertir-ho El català no aconsegueix sortir de les aules a Barcelona: el 75% dels joves només utilitza el castellà en l’oci i l’esport
- Yolanda Ramos encén la polèmica pels influencers als Goya: “Jo estava en pijama a casa meva”
- Hores extres Girona haurà de pagar més de 300.000 euros per 42 sentències favorables als treballadors municipals
- Sense climatització a les aules Fred i calor a les escoles i confort tèrmic per llei a les granges: «Són més importants els pollastres que els nens»
