‘Torna’ l’hivern
Jorge Rey, el noi del ‘Filomena’, avança la predicció més esperada de l’hivern: «Atents, arriben ja»
Jorge Rey llança un nou avís
El fred polar arriba dilluns. ¿Nevarà a Barcelona?
A Jorge Rey, el jove meteoròleg que va arribar a la fama al clavar l’arribada de la borrasca ‘Filomena’ mitjançant el sistema de predicció tradicional conegut com les ‘cabañuelas’, se li acumula la feina. Rey no para d’advertir des de fa dies de l’arribada de les nevades, i per fi ho han fet: «Arriben ja les fortes neus, atents», ha comentat en una de les seves últimes publicacions.
Rey adverteix que aquest dijous es registraran les nevades més intenses, que continuaran la setmana vinent, així com temperatures baixíssimes a bona part de la península Ibèrica, especialment al nord.
Les neus, remarca el jove burgalès, seran importants a Navarra, Castella i Lleó i Astúries.
Notícies relacionadesLes temperatures gèlides, alimentades per l’entrada d’aire polar propiciada pel desplaçament del vòrtex polar estratosfèric, arribaran a valors pròxims als -10 graus, fins i tot a capitals de província.
«El temporal hivernal no ha fet més que començar», vaticina, contundent, Rey.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- La Generalitat alleugereix les restriccions d’accés a la zona de la pesta porcina
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
