Previsió meteorològica
Temps a Catalunya avui, divendres 12 d’agost: alerta taronja a Barcelona, Tarragona i Lleida per temperatures de fins a 39 graus de màxima
Vídeo | La sorpresa d’un meteoròleg quan descobreix en directe que el mapa del temps és tàctil
Sol i altes temperatures en general, clarament en ascens. Hi ha alerta taronja a Barcelona, Tarragona i Lleida per temperatures de fins a 39 graus de màxima, i groga a Girona, que arribarà als 34.
La temperatura màxima serà semblant o lleugerament més alta al litoral, mentre que a l’interior pujarà entre lleugerament i moderadament, sobretot al prelitoral central i nord.
Notícies relacionadesA partir de migdia hi haurà núvols al Pirineu i a punts del Prepirineu, que, amb el pas de les hores, s’estendran a altres punts de la resta de l’interior del quadrant nord-est i deixaran el cel entre mitjanament i molt ennuvolat.
Durant la tarda s’esperen xàfecs al Pirineu i al Prepirineu, i són possibles a la resta de l’interior del quadrant nord-est. Seran d’intensitat entre feble i moderada i localment podran acumular quantitats exigües o poc abundants. A més, localment podran anar acompanyats de tempesta i calamarsa o pedra.
- La tensió del bloc a la World Climbing Series Comunitat de Madrid 2026: força, estratègia i espectacle en cada moviment
- Familia antivacunes El menor ingressat a l’UCI a Manresa per tètanus fa gairebé un mes que està hospitalitzat
- Agricultura Romualdo va deixar l’obra per dedicar-se al cultiu del festuc: “Ho veig molt bo, tremendament bo”
- Conflicte a l’escola catalana El Govern rebutja reunir-se aquest dimarts amb els sindicats de la vaga de docents a la UB per reobrir la negociació
- Drets laborals Ignacio de la Calzada, advocat laboralista: «Tres canvis il·legals en el teu horari que la teva empresa no pot fer»
