Sabina inaugura l’any a La 1
El canal de TVE emet l’últim concert de la gira ‘Hola y adiós’, seguit d’una entrevista exclusiva de Carlos del Amor al cantautor.
La 1 comença l’any 2026 amb l’emissió a partir de les 22 hores de l’últim concert de la gira de comiat Hola y adiós, de Joaquín Sabina, a Madrid. A continuació, el canal principal de TVE oferirà una entrevista exclusiva del periodista Carlos del Amor a l’intèrpret, en què repassarà la seva carrera.
L’artista es va acomiadar dels escenaris el 30 de novembre a Madrid, amb l’últim concert de la seva gira al Movistar Arena de Madrid. El cantautor va tancar un capítol de gairebé mig segle sobre els escenaris a 76 anys i davant 12.000 persones. "Aquest concert a Madrid és l’últim de la meva vida i, per tant, el més important", va assegurar emocionat.
Després de l’emissió del concert de Sabina, la cadena de RTVE seguirà la seva aposta per la música amb l’especial Lola Índigo, La Bruja, la Niña y el Dragón, dedicat a la gira celebrada l’estiu passat amb tres concerts amb totes les entrades esgotades als estadis més importants del país.
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- BICENTENARI DE L'AUTORA D'UN CLÀSSIC Les fosques passions d'Emily Brontë
- Catalunya Cues al consolat del Marroc a Girona per la regularització extraordinària
- Contracte de lloguer Vivenda planteja als seus socis penalitzar en l’IRPF els propietaris que apugin preus per salvar el decret de lloguers
- La gestió del temporal El Govern defensa les restriccions a tot Catalunya durant l’alerta per vent: «Es van prendre les mesures necessàries»
