AVUI A LES 18.00 HORES
‘La Roja’ s’enfronta a Geòrgia
El partit es pot seguir en obert per la televisió a través de La 1 de TVE, en català a La 2 Cat i en estríming a RTVE Play.
La selecció espanyola de futbol s’enfronta avui, a les sis de la tarda, a Geòrgia al Boris Paichadze, a Tbilisi, en el penúltim partit de la fase de classificació europea per al Mundial 2026. El partit es podrà seguir en obert per la televisió a través de La 1 de TVE, en català en La 2 Cat i en estríming a la plataforma RTVE Play.
La Roja, sota la direcció de Luis de la Fuente, és líder absoluta del grup E amb un total de 12 punts, quatre victòries, 15 gols a favor i zero en contra. L’equip va guanyar a Bulgària, Turquia, Geòrgia (a casa) i l’equip búlgar de nou en el partit de tornada.
Si la selecció aconsegueix la victòria en aquesta cinquena jornada, en la qual no hi seran Lamine Yamal i Pedri, del Barça, asseguraria el primer lloc en el grup i segellaria la classificació matemàtica per al Campionat del Món. D’aquesta manera, La Roja podria afrontar el seu pròxim partit, l’últim contra Turquia, amb tranquil·litat.
- CRÍTICA Estrella Morente brilla amb cançons universals tenyides de jazz
- Festival de música La final del Benidorm Fest anota la seva dada d’audiència en cinc anys
- Polèmic recompte Xoc entre el vot del públic i el del jurat
- CRÍTICA Sabine Devieilhe i Jakub Józef Orliński, pur or barroc al Palau
- Antic terreny industrial Detectats residus tòxics al costat de les Tres Xemeneies
