TELEVISIÓ I MAS
Terelu, ¿de què parles?
El 90% de les notícies que llegim cada dia s’elaboren arran de les declaracions que realitza una persona. Això ja fa algunes dècades que m’ho van ensenyar a la Facultat de Ciències de la Informació de Bellaterra.
A partir d’aquesta premissa, que avui dia continua sent totalment vigent, he comprovat què ha passat dies després de l’entrevista que Mar Flores va concedir a dos programes d’Antena 3 com són El hormiguero –a Pablo Motos– i a Y ahora Sonsoles, amb Sonsoles Ónega. Independentment de la conversa que va mantenir amb tots dos, l’exmodel promocionava el seu llibre. I a partir de llavors, una gran part de l’entorn dels comentaristes de la premsa del cor han muntat els seus programes, els seus debats i els seus comentaris.
Segurament per això, els amics del De viernes –programa que continua fent honor al seu títol i de moment continua emetent-se els divendres– van tenir l’original idea de convidar un tal Carlo Constanzia, exparella de Mar Flores. D’acord: és possible que sense aquest motiu també l’haguessin convidat, tot i que dubto molt que a aquest senyor li haguessin proposat anar al programa si la model no hagués fet les seves declaracions a Antena 3 on deixava com un drap brut el seu exmarit. No cal dir que Constanzia va acudir a la butaca de convidats i per tant vam tenir a punt la polèmica de la setmana.
Notícies relacionadesJa sabem que en periodisme, sigui l’esportiu, el polític o el social, és tan antic com el fil negre tenir un convidat de dit fàcil i preguntar-li per què ha declarat alguna cosa en contra seu. I Constanzia va picar i es va quedar a gust. Tota la base de l’entrevista es basava en el que Mar Flores havia dit dies abans. Això sí: citar l’altra cadena estava prohibit. És com si debatessin de l’actual Barça sense esmentar Laporta, o del govern d’Espanya sense citar Pedro Sánchez... Una cosa tan ridícula com surrealista.
La periodista Ángela Portero es va vestir amb el vestit de la casa i va avisar el convidat que ella "era fidel a Telecinco i a aquest programa". I va ser llavors quan, de manera impulsiva, Terelu Campos, disfressada de directora general de Mediaset, per quedar bé davant els seus actuals caps, va advertir, i fins i tot va renyar l’amic Constanzia: "Carlo, no promocionarem tota la programació de cap altra cadena". Vaja: era just el que estaven fent des del minut u del programa.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- L’empresa Corominas deixa un deute de 200.000 euros
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- ÒBIT La il·lustradora i muralista Amaia Arrazola mor als 41 anys
- La Vall d’Hebron tanca 272 llits a l’estiu per falta de diners
- Dades del padró La població estrangera de Barcelona es multiplica per 16 des de finals del segle XX
- Anàlisi Tornar a la casella de sortida
- Les aliances parlamentàries Junts acusa el PSOE de "bloquejar" la legislatura amb "incompliments"
- El PP celebra el "cop de porta als nassos" de Puigdemont a Sánchez
- Sobrecost en el rebut de la llum Els consumidors paguen 486 milions de més per la gran apagada
- Serveis ambientals Veolia integra la marca Agbar, però manté la d’Aigües de Barcelona
