AQUESTA NIT, A LA SEXTA
Com afecta la butxaca Trump
La sorprenent política del president dels EUA influeix sobre la resta del món. El programa de debat ‘laSexta Xplica’ analitza de quina manera.

El programa de debat laSexta Xplica analitza aquesta nit (21.45, La Sexta) les conseqüències que tindran les polítiques del president dels Estats Units, Donald Trump, tant les aranzelàries com la necessitat d’augmentar la despesa en matèria de defensa, per a la butxaca de tots els espanyols.
L’espai d’Atresmedia mirarà de respondre a algunes de les preguntes que s’ha fet la població a partir de la reelecció de Trump en les últimes eleccions als EUA. "¿Com ho pagarem tot? ¿S’apujaran els impostos? ¿Hi haurà retallades de despesa? ¿Què passarà amb el cistell de consum, l’habitatge o la gasolina?", segons ha anunciat el programa.
El format informatiu i de debat, presentat per la periodista barcelonina Verónica Sanz, analitza cada dissabte l’actualitat de la setmana, amb temàtiques d’interès social, polític i econòmic d’Espanya de la mà de diversos analistes i experts, i vol donar resposta als interrogants que es generen.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- París: El robatori d’unes joies que van pertànyer a Napoleó obliga a tancar el museu del Louvre aquest diumenge
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La comarca de Catalunya on gaudir del silenci de la tardor: ideal per collir bolets i amb una de les majors densitats d’espais naturals
- Mirada holística Miguel Muñoz-Cruzado, fisioterapeuta: "No existeix la salut física ni la mental, existeix la salut"
- Toni, Lamine i el ‘pla Alexanko’