AQUESTA NIT, A LA SEXTA
Com afecta la butxaca Trump
La sorprenent política del president dels EUA influeix sobre la resta del món. El programa de debat ‘laSexta Xplica’ analitza de quina manera.

El programa de debat laSexta Xplica analitza aquesta nit (21.45, La Sexta) les conseqüències que tindran les polítiques del president dels Estats Units, Donald Trump, tant les aranzelàries com la necessitat d’augmentar la despesa en matèria de defensa, per a la butxaca de tots els espanyols.
L’espai d’Atresmedia mirarà de respondre a algunes de les preguntes que s’ha fet la població a partir de la reelecció de Trump en les últimes eleccions als EUA. "¿Com ho pagarem tot? ¿S’apujaran els impostos? ¿Hi haurà retallades de despesa? ¿Què passarà amb el cistell de consum, l’habitatge o la gasolina?", segons ha anunciat el programa.
El format informatiu i de debat, presentat per la periodista barcelonina Verónica Sanz, analitza cada dissabte l’actualitat de la setmana, amb temàtiques d’interès social, polític i econòmic d’Espanya de la mà de diversos analistes i experts, i vol donar resposta als interrogants que es generen.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats