SÈRIE
Alba Flores, a ‘Punto Nemo’
L’actriu protagonitza a Amazon Prime, amb Óscar Jaenada i Maxi Iglesias, una barreja de fantasia, acció, aventures i ‘thriller’.

Alba Flores y Maxi Iglesias, en Punto Nemo /
Punt Nemo, localitzat al mig de l’oceà Pacífic Sud, a gairebé 2.700 quilòmetres de les costes més pròximes, és l’indret més allunyat de qualsevol lloc habitat de la Terra. L’extraordinària ubicació li aporta un toc de misteri que és el que explota la nova sèrie espanyola d’Amazon Prime Video, que la plataforma va estrenar ahir.
El punt de partida d’aquesta producció que barreja ciència-ficció, fantasia, thriller i acció té molt a veure amb el medi ambient. La trama comença quan els membres d’una expedició oceanogràfica formada per científics i l’Armada Espanyola s’embarquen en un vaixell per investigar els problemes derivats de l’illa de plàstic del Pacífic Sud. Però una tempesta els arrossega fins a una illa remota, un lloc –abans habitat per militars russos– que posarà a prova totes les seves habilitats per sortir d’allà. Un lloc ple de perills.
"Són militars que ho tenen tot superprogramat, però constantment els passen coses que no estaven calculades i això els fa perdre una mica el nord", resumeix Óscar Jaenada, que encarna el capità de l’expedició, un home traumatitzat per una desgràcia del passat. En el seu equip compta amb subordinats lleials com el Jota, "un militar molt pràctic i moderat en paraules", que està sempre disposat a l’acció segons el defineix Maxi Iglesias, l’actor que l’interpreta. Però també hi ha científics com la Nazareth, "una doctora en biologia marina que investiga el llenguatge dels dofins", explica Alba Flores, l’encarregada de donar-li vida. Com a gran ecologista, no sempre està en sintonia amb les decisions més pragmàtiques que acaba prenent el capità. "Són personatges que defensen el que pensen fins a les últimes conseqüències", avança l’actriu.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- 147 anys La Colla Jove de Tarragona venç el mite del pilar de 8 a la plaça de les Cols en un Sant Magí històric
- EL FUTUR DEL ‘9’ Lewandowski entra al seu quart (i últim) capítol amb el Barça
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Foc Detingut un menor de 17 anys com a presumpte autor de vuit incendis forestals a Santiago
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action