SÈRIE
Alba Flores, a ‘Punto Nemo’
L’actriu protagonitza a Amazon Prime, amb Óscar Jaenada i Maxi Iglesias, una barreja de fantasia, acció, aventures i ‘thriller’.
	Alba Flores y Maxi Iglesias, en Punto Nemo /
Punt Nemo, localitzat al mig de l’oceà Pacífic Sud, a gairebé 2.700 quilòmetres de les costes més pròximes, és l’indret més allunyat de qualsevol lloc habitat de la Terra. L’extraordinària ubicació li aporta un toc de misteri que és el que explota la nova sèrie espanyola d’Amazon Prime Video, que la plataforma va estrenar ahir.
El punt de partida d’aquesta producció que barreja ciència-ficció, fantasia, thriller i acció té molt a veure amb el medi ambient. La trama comença quan els membres d’una expedició oceanogràfica formada per científics i l’Armada Espanyola s’embarquen en un vaixell per investigar els problemes derivats de l’illa de plàstic del Pacífic Sud. Però una tempesta els arrossega fins a una illa remota, un lloc –abans habitat per militars russos– que posarà a prova totes les seves habilitats per sortir d’allà. Un lloc ple de perills.
"Són militars que ho tenen tot superprogramat, però constantment els passen coses que no estaven calculades i això els fa perdre una mica el nord", resumeix Óscar Jaenada, que encarna el capità de l’expedició, un home traumatitzat per una desgràcia del passat. En el seu equip compta amb subordinats lleials com el Jota, "un militar molt pràctic i moderat en paraules", que està sempre disposat a l’acció segons el defineix Maxi Iglesias, l’actor que l’interpreta. Però també hi ha científics com la Nazareth, "una doctora en biologia marina que investiga el llenguatge dels dofins", explica Alba Flores, l’encarregada de donar-li vida. Com a gran ecologista, no sempre està en sintonia amb les decisions més pragmàtiques que acaba prenent el capità. "Són personatges que defensen el que pensen fins a les últimes conseqüències", avança l’actriu.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
 - Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
 - Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
 - Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
 - Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
 
			