Aquesta nit (20.40 hores)
Sanremo celebra la gran final
El veterà certamen musical, en què competeixen 29 artistes que aspiren a representar Itàlia a Eurovisió, es pot seguir avui a RTVE Play.

Espanya ja té la seva representant espanyola en Eurovisió 2025, Melody, però altres països encara estan seleccionant a qui hi enviaran. Itàlia ho elegirà en el veterà Festival de Sanremo, que ja suma 75 edicions. Com l’any anterior, el certamen musical podrà veure’s en directe gratis en streaming a través de la plataforma RTVE Play, avui a partir de les 20.40 hores.
Serà la cinquena gala de l’any, després de les quatre que s’han celebrat aquesta setmana. Els comentaris aniran a càrrec del ballarí Giuseppe di Bella, la periodista Irene Mahía i el participant del Benidorm Fest 2025 Mawot.
En la gran final, les 29 candidatures tornaran a trepitjar l’escenari del teatre Ariston i seran avaluades i votades. Es calcularà la mitjana de les puntuacions de totes les gales i els cinc primers classificats interpretaran els seus temes en la Superfinal. Allà es decidirà a qui li cedirà el cobejat Lleó d’Or Angelina Mango, la representant d’Itàlia a Eurovisió l’any passat.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Infarma 2025 Els nous fàrmacs per a l’obesitat són efectius per a la insuficiència cardíaca i els trastorns de salut mental
- Ordre estatunidenc L'American Space de Barcelona perdrà la subvenció de Trump en no acatar la directiva contra la inclusió
- Llum verda al projecte de llei d’erradicació de l’amiant
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica