TELEVISIÓ I MAS
Montoya va dir: "Fastigosaaaa"

El meu admirat Pedro Ruiz va dir al seu dia, no recordo l’any, potser ho va escriure en algun dels seus llibres, que "la societat actual es mou entorn de dos B: els bitllets i les braguetes". Ni Pedro va poder estar més encertat ni un servidor hi pot estar més d’acord. A excepció del col·lectiu infantil, això es produeix a tots els nivells. Així que recomano al lector que giri el coll, comprovi comportaments i observi el que passa al seu voltant, en el seu entorn personal i professional, a la feina o al barri.
Bé, doncs l’impacte d’algunes de les coses que veiem en televisió també passa per aquestes dues B. I això explica la fama internacional que ha adquirit el ja famós Montoya en La isla de las tentaciones, que emet Telecinco: un divertit putiferi ple de mentides a dojo, però al cap i a la fi entreteniment en la tele privada.
Admiro Sandra Barneda, l’aprecio com a persona i l’admiro en la seva faceta professional. En el programa exerceix un paper de difícil equilibri: empatitza amb els concursants, entristeix el seu rostre quan aquests passen per dificultats, tot i que els manté ferms si algun es passa, cosa que cada vegada succeeix més sovint.
Sincerament La isla... no figura com a prioritat en els meus gustos televisius, però quan ho veig compleix la seva funció: m’entreté. I penso en els equilibris que fa Sandra per gestionar el seu nivell cultural tan suprem (en són una prova els seus exitosos llibres) en contrast amb el seu paper de presentadora de dotze concursants a la captura d’èxit, fama i diners fàcils, dels quals prefereixo desconèixer l’opinió sobre la cultura de l’esforç .
Ara està triomfant aquest Montoya, un obsessiu dels bitllets, de les braguetes, de la fama, i que va protagonitzar una correguda desesperada per la platja per veure la seva parella cridant-li "¡fastigosaaaaa!" que ha traspassat fronteres per fer una cosa idèntica al que ell va fer després: menjar la boca a una persona que no era la seva parella.
Notícies relacionadesMarques internacionals s’han fet ressò d’aquest fenomen que s’ha viralitzat en les xarxes socials. Una cosa és la gracieta del moment i una altra és si per a aquestes marques és una bona idea acostar-se a Montoya i si la reputació de tots dos acabarà al mateix nivell. Qüestió de temps.
Per sort tan sols és un concurs, només és entreteniment, mentre la vida continua amb els seus bitllets i les seves braguetes.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Serà nomenat avui El Govern fitxa el gerent de Serveis Socials de la Diputació de Barcelona per dirigir la DGAIA
- En el ple El TC anul·la el vot delegat de Puigdemont, però salva la constitució del Parlament
- Pintades al cotxe de l’avi que va admetre haver abusat de la neta durant anys a Pals: "Violador"
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Relacions Govern-ERC Junqueras no garanteix el suport al segon suplement de crèdit d’Illa i li demana que segui a negociar
- Educació a Catalunya Illa justifica amb el descens d’alumnes que es tanquin 111 línies de l’escola pública