AQUESTA NIT (22.00 hores)
La gran festa del cine espanyol
Televisió Espanyola (La 1 i RTVE Play) retransmet la gala d’entrega dels premis Goya, que se celebra a Granada per primera vegada.
La gala d’entrega dels premis Goya d’aquest any, que se celebra a Granada, podrà seguir-se en directe a TVE, just després d’Informe semanal i també a la plataforma RTVE Play. La gala començarà a les 22.00 hores, durarà unes tres hores i estarà presentada per les actrius Maribel Verdú i Leonor Watling. Entre els diferents premis –hi ha 28 categories– actuaran Alejandro Sanz, Amaral, Dora, Rigoberta Bandini, Zahara i Lola Índigo, entre altres.
Unes hores abans, a les 19.15, es portarà a terme la cobertura de la catifa vermella, amb Elena S. Sánchez i Carlos del Amor en el photocall del Palau de Congressos de la capital granadina. Rafa Muñoz i Miriam Moreno comentaran els estilismes; Renata Rota recollirà l’arribada dels convidats, a prop del públic, i José Carlos Fernández explicarà com estan els protagonistes uns minuts abans que arrenqui la cerimònia. RTVE Play oferirà també La noche de los Goya con Henar y Judith, un especial en directe des de la catifa vermella.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Transport públic ¿Indemnitzar el viatger o multar Renfe?
- Tres experimentats muntanyencs moren per una allau a Panticosa
- Dos morts Localitzat el cos de l’altre desaparegut al travessar un riu a Màlaga
- Perfils Lideratges 2025: Sol Daurella, Josep Oliu, Marc Puig i Joan Font
- Relat, Daurella i Puig, líders empresarials del 2025
