De Gila a Chiquito
‘Cómo nos reímos’ celebra avui els seus 100 programes amb un capítol recopilatori dedicat a grans mestres de l’humor.
El programa Cómo nos reímos celebra avui (La 2 i RTVE Play, 22.00 hores) les seves 100 emissions amb un capítol dedicat als més importants mestres de l’humor en les últimes dècades: Gila, Eugenio, Martes y 13, Chiquito de la Calzada i Los Morancos, entre d’altres.
Estrenat el 2012, és el programa d’arxiu més longeu de RTVE i ha donat visibilitat a les estrelles espanyoles de l’humor. Cómo nos reímos va començar amb cinc monogràfics de Martes y 13, Gila, Faemino y Cansado, Tip y Coll i un especial. Va ser la primera aposta per recuperar l’arxiu de RTVE, que van seguir altres títols com Viaje al centro de la tele, Cachitos de hierro y cromo i Tesoros de la tele. Després de dedicar monogràfics a Eugenio, La Trinca, Chiquito de la Calzada, Cruz y Raya, Muchachada Nui i una infinitat d’humoristes, va arribar el moment dels capítols temàtics, dedicats a temes com el futbol, la política o la religió. Posteriorment arribarien capítols només d’acudits, esquetxos i monòlegs.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- DIUMENGE, 16.15 H. El Barça acomiada sense Pedri l’any més feliç de Flick
