AQUESTA NIT A LA 2
Homenatge a Millán Salcedo

Cómo nos reímos, el programa de La 2 de TVE dedicat als mestres de l’humor, ret homenatge aquesta nit (22.00 hores) a Millán Salcedo (Ciudad Real, 1955), la meitat de Martes y Trece, un dels duos còmics espanyols més destacats de les últimes dècades. Amb imatges de l’extens arxiu de TVE, i declaracions de l’humorista, el programa repassa les seves imitacions més emblemàtiques, com Gloria Fuertes, la Caballé, Pablo Lizcano, Jesús Quintero i fins i tot veurem Pepe Navarro creuant el Mississipí.
En aquest recorregut televisiu i radiofònic tindrà un lloc molt important la seva Encarna Sánchez i les empanadilles de Móstoles, el famós esquetx de Cap d’Any de 1985 que va protagonitzar amb el seu company Josema Yuste.
El duo humorístic, que durant els 80 i els 90 va ser un clàssic de les nits de Cap d’Any de la televisió espanyola, també va tenir un altre dels seus grans hits amb la surrealista entrevista que li van fer a Madonna el 1991.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- 5.000 milions d’inversió Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial