AQUESTA NIT A LA 2
Homenatge a Millán Salcedo

Cómo nos reímos, el programa de La 2 de TVE dedicat als mestres de l’humor, ret homenatge aquesta nit (22.00 hores) a Millán Salcedo (Ciudad Real, 1955), la meitat de Martes y Trece, un dels duos còmics espanyols més destacats de les últimes dècades. Amb imatges de l’extens arxiu de TVE, i declaracions de l’humorista, el programa repassa les seves imitacions més emblemàtiques, com Gloria Fuertes, la Caballé, Pablo Lizcano, Jesús Quintero i fins i tot veurem Pepe Navarro creuant el Mississipí.
En aquest recorregut televisiu i radiofònic tindrà un lloc molt important la seva Encarna Sánchez i les empanadilles de Móstoles, el famós esquetx de Cap d’Any de 1985 que va protagonitzar amb el seu company Josema Yuste.
El duo humorístic, que durant els 80 i els 90 va ser un clàssic de les nits de Cap d’Any de la televisió espanyola, també va tenir un altre dels seus grans hits amb la surrealista entrevista que li van fer a Madonna el 1991.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE