Avui a TV3 (22.05)
La reaparició d’Àngel Llàcer
L’actor i director teatral explicarà a ‘Col·lapse’ el greu problema de salut que l’ha mantingut apartat de la vida pública.
Col·lapse comença avui (22.05) la tercera temporada a TV3 amb entrevistes de Ricard Ustrell a Carles Francino, Àngel Llàcer i Josep Maria Mainat. Mentre el periodista actualment al capdavant de La ventana de la cadena SER reflexionarà sobre alguns dels aspectes més desconeguts i íntims de la seva vida, l’actor i director teatral torna a trepitjar un plató de televisió per explicar, en exclusiva, el greu problema de salut que l’ha mantingut apartat de la vida pública els últims mesos.
Llàcer va estar ingressat a l’uci, a punt de perdre una cama, per culpa d’un bacteri. La periodista Ana Boadas també parla amb la seva doctora, Carme Cambray, que informarà de l’última hora de la seva recuperació. Pel plató també hi passarà el productor i excomponent de La Trinca Josep Maria Mainat, que donarà la seva versió després de la sentència contra la seva exdona. L’Audiència de Barcelona l’ha condemnada a quatre anys i sis mesos de presó.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- El rescat miraculós de la llibreria Sant Jordi
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Receptes rodones La recepta definitiva per fer les millors mandonguilles casolanes
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Corrupció al PSOE El PP demana la dimissió de Montero després de la detenció de l’expresident de la SEPI: «Se li està posant cara de Cerdán»
- Comissió bilateral El Govern traspassa a l’Aran la gestió de les ajudes per discapacitat i dependència
- Crisi a Aliança Catalana: militants de Berga planten cara a la direcció de Sílvia Orriols
- Tendències per a aquest any El raïm dona un respir aquesta nit de Cap d’Any i es converteix en gairebé l’únic aliment fresc que no s’encareix aquest Nadal
- Opositora a Maduro Disfressada, amb barca pesquera i amb ajuda de Trump: així va escapar María Corina Machado de Veneçuela per recollir el premi Nobel de la Pau
