Terror al futbol americà
La tercera temporada de ‘La última jugada’ ofereix més crònica negra entorn del futbol americà, un esport que desferma passions als EUA.

Los crímenes de La última jugada /
Els crims més esgarrifosos i complexos dels EUA arriben a DKISS el cap de setmana. Aquest dissabte a les deu de la nit oferirà la tercera temporada de La última jugada, amb impactants casos d’obsessions perilloses, violència brutal i assassinats que envolten els equips de futbol americà dels instituts de pobles petits.
Amb aquesta nova entrega de la sèrie, el canal continua apostant per mostrar a fons els assassinats més misteriosos ocorreguts als EUA a través de les declaracions de testimonis, policies i persones pròximes a la víctima, així com recreacions molt precies dels fets.
A La última jugada, el futbol americà és el gran protagonista dels crims, ja que és un dels pilars de la comunitat i un llaç molt fort que uneix els seus habitants. No obstant, a l’episodi d’aquest dissabte, un assassinat en un dels instituts de Silsbee (Texas) converteix la seva passió per l’esport en una autèntica pel·lícula de terror.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores