Estrena aquesta nit a Divinity
Més històries de pacients
‘New Amsterdam’, l’hospital públic més antic dels EUA, dona nom a aquesta sèrie amb Ryan Eggold com a esforçat protagonista.
Trames romàntiques, familiars i mèdiques s’entrellacen en New Amsterdam, sèrie creada per David Schulner (Mujeres desesperadas) que arriba avui a Divinity (22 hores). La ficció, protagonitzada per Ryan Eggold (The Blacklist), aborda també diversos aspectes del sistema sanitari nord-americà, com les assegurances de salut i les elevades factures mèdiques.
Inspirada en el llibre Doce pacientes: vida y muerte en el Hospital Bellevue, del doctor Eric Mannheimer, que va ser director del centre mèdic novaiorquès durant més d’una dècada, la ficció narra la lluita i vicissituds de Max Goodwin, nou director mèdic del New Amsterdam, l’hospital públic més antic dels EUA que afronta una època complexa, marcada per una mala reputació i el poc finançament. Amb el seu talent, professionalitat i carisma mirarà de revertir aquesta situació, una determinació que infon noves esperances a la plantilla.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Protecció Civil activa el pla Neucat i demana avançar la tornada a casa
- Tragèdia a la revetlla de Cap d’Any Les primeres víctimes identificades a Suïssa tenen entre 16 i 21 anys
- TELEVISIÓ I MAS Davant el dubte, sempre Serrat
- Barcelona, protagonista Casa Gispert, la botiga centenària que exporta fruita seca a Europa
- BÀSQUET | LLIGA ENDESA Pascual obra el miracle a Madrid
- Futbol El Girona estrena l’any amb victòria i sortint del descens
- EL PARTIT DEL BERNABÉU Gonzalo es disfressa de Mbappé i guia el Madrid amb tres gols
