La gala dels Forqué, a La 2

L’entrega avui de la 29a edició dels premis Forqué dona el tret de sortida a la temporada de guardons del sector audiovisual espanyol. La gala, presentada per Macarena Gómez i Pablo Chiapella, es podrà seguir en directe a La 2 i la plataforma RTVE Play, a partir de les 22.00 hores.
La cerimònia se celebrarà al Palau Municipal d’Ifema, a Madrid, i acollirà actuacions d’artistes com Ana Mena, Fran Perea, Taburete i Vicco.
Per l’alfombra vermella, que oferirà RTVE Play a partir de les 20.00 hores, hi desfilaran les cares més conegudes del cine espanyol, que seran entrevistades en directe per Raquel Elices. Entre els convidats hi haurà els actors Javier Cámara, Laia Costa, Hovik Keuchkerian, Lola Dueñas, María Vázquez, Malena Alterio, David Verdaguer, Albert Pla, Roger Casamajor, Ana Rujas, Raúl Cimas i Manolo Solo, i els directors Estíbaliz Urresola, Víctor Erice, Juan Antonio Bayona, Fernando Trueba i Javier Mariscal, entre d’altres.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- "Si et conviden a un sopar, no portis vi"
- Un bacteri podria causar 12 milions de càncers gàstrics