Comentarista
L’exàrbitre Mateu Lahoz es passa a la televisió amb el seu fitxatge per Movistar
Mesos després de la seva retirada esportiva, el col·legiat participarà en les retransmissions de la Champions i en el programa ‘El Dia Después’
L’àrbitre Antonio Mateu Lahoz ha firmat un contracte per convertir-se en comentarista de les retransmissions europees de Movistar, i també com a col·laborador del programa ‘El Dia Después’.
Mateu Lahoz es va retirar la temporada passada després de més de 25 anys com a col·legiat en diferents categories espanyoles. El col·legiat a més va dirigir partits d’Eurocopa, Jocs Olímpics, Copes del Món i fins i tot finals de la màxima competició europea.
Notícies relacionadesEl nou fitxatge de l’equip de Carlos Martinez ha declarat que el seu objectiu és «naturalitzar i normalitzar el paper de l’àrbitre dins del món del futbol». A més, Mateu Lahoz participarà en un dels programes esportius insígnia del mitjà: ‘El Día Después’
El natural d’Algimia de Alfara s’estrenarà en retransmissió la nit de dimecres vinent 16 d’agost en el primer títol de la temporada: la Supercopa d’Europa entre Manchester City i Sevilla.
- Balanç de criminalitat La Policia va detenir 26 fugitius internacionals a Barcelona i 37 a la resta de Catalunya l’any passat
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
- Agressió sexual El jutge accepta la rectificació de Mouliaá i torna a citar Errejón per comunicar-li l’obertura de judici per agressió sexual
- Menys criminalitat Els delictes cauen un 6% a Barcelona gràcies a l’ofensiva policial contra la multireincidència
- ACTUALITAT BLAUGRANA Rafa Yuste, president en funcions del Barça: «Allò del VAR va ser una vergonya, demanarem explicacions»
