Televisió
Roberto Leal es troba amb un vell conegut a ‘El desafío’: «Vaig ser el mestre de cerimònies del seu casament»
PASAPALABRA | Roberto Leal canvia de programa
Orestes es posa tendre a ‘Pasapalabra’ i reflexiona amb Roberto Leal sobre l’amor

Roberto Leal s’ha retrobat amb un convidat molt especial a ‘El desafío’, programa que presenta a Antena 3 a banda del conegut ‘Pasapalabra’. Es tracta de José Yélamo, a qui ha rebut al plató amb una emotiva dedicatòria: «Jo me l’estimo moltíssim perquè vaig ser el mestre de cerimònies del seu casament», ha confessat el d’Alcalá de Guadaira durant l’entrada del presentador de ‘La Sexta Xplica’.
La bona relació entre tots dos s’ha pogut notar amb les seves bromes davant les càmeres: «Si està acostumat a lidiar amb Inda i Marhuenda, això d’aquesta nit és bufar i fer ampolles», ha començat Leal. Per la seva banda, Yélamo ha aprofitat l’ocasió per ‘recriminar’ al seu amic que no l’hagi visitat encara en el seu programa d’actualitat.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Digues adeu a la tosca de la dutxa amb aquests senzills remeis casolans
- Nova data Bad Gyal farà un tercer concert al Palau Sant Jordi de Barcelona
- La indústria de la longevitat Les teràpies cel·lulars antienvelliment desembarquen a Espanya amb tractaments de fins a 10.000 euros
- AJUDA DEL GOVERN ¿Com es poden demanar les ajudes de 10.000 euros al mes per a pacients amb ELA en fase avançada?
- Hàbits culturals Els catalans amb subscripció a plataformes digitals es disparen en tres anys fins al 78%