Perfil
Així és la Mariona, la jove «formigueta» guanyadora d’‘Eufòria’
L’artista de Valls, de 21 anys, es va presentar al ‘talent’ amb una àmplia formació a la seva esquena i aquí ha après a espavilar-se amb les coreografies
L’1x1 dels 16 concursants d’‘Eufòria’
La Mariona es converteix en la primera guanyadora d’‘Eufòria’
Es veia venir el triomf, tot i que el nivell dels seus companys era altíssim, perquè era la concursant perfecta, ja que mai havia sigut nominada al ‘talent’ de TV-3. Però la Mariona no les tenia totes. «Quan només t’enfrontes al jurat no saps què en pensa el públic i, com que és qui t’ha de votar, és més complicat. Així que no tens expectatives», va declarar a EL PERIÓDICO, encara al plató, després de la seva victòria. Tot i que en la segona semifinal ja havia sigut qui més vots havia rebut i ja es podia fer una idea que era favorita.
I és que l’exigència de Mariona Escoda, una jove de Valls de 21 anys que es va traslladar a Barcelona per estudiar Logopèdia, és molt alta. Precisament això és el que li ha permès sotmetre’s a una intensa formació de música clàssica per tocar diversos instruments i aconseguir ser una bona cantant i compositora. I ho era quan va arribar a ‘Eufòria’ –de fet, cantava amb la coral Cors Alegres, havia gravat el seu primer epé, ‘Tal com havia de ser’, uns mesos abans d’entrar i ja havia trepitjat escenaris–, però li faltava més desimboltura. I la va anar aconseguint poc a poc, entregant-se a números en els quals hi havia coreografies complexes, de les quals el màxim exponent va ser ‘Crazy in love’, de Beyoncé.
Cultura de l’esforç
Conscient que té molts fans entre els més petits, no la molesta convertir-s’hi en referent. «Si he de ser-ho d’alguna cosa, m’agradaria que fos de la cultura de l’esforç. De ser una formigueta», diu. I ella ho és, perquè cuida la seva veu durant tot el dia, conscient que té un instrument privilegiat. Supersticiosa confessa, no creu en més sort que la de l’esforç.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"