Al setembre
Ariadna Oltra i Agnès Marquès presentaran ‘Els matins’ i ‘Planta baixa’
TV-3 traslladarà el programa ‘Tot es mou’, que ara s’emet a la tarda, a la franja matinal

TV-3 està ja preparant-se de cara a la nova temporada i segueix amb el ball de presentadors per al setembre. La marxa de Lídia Heredia a Washington com a corresponsal als EUA i el trasllat de Ricard Ustrell als dissabtes a la nit, amb la desaparició del ‘FAQS’, han deixat forats en dos dels programes insígnia de la cadena catalana, ‘Els matins’ i ‘Planta baixa’, però també ha provocat que TV-3 es plantegi canviar d’horari alguns d’aquests espais.
La franja matinal continuarà liderada per ‘Els matins’, del qual ara es farà càrrec Ariadna Oltra. La periodista ja havia presentat el magazín matinal en anteriors etapes i els últims anys havia estat al capdavant del ‘Telenotícies matí’. A partir del setembre, el programa tornarà amb un format renovat, combinant la informació i l’anàlisi i prenent el pols de l’actualitat matinal en directe.
La tornada d’Agnès Marquès
Notícies relacionadesA continuació agafarà el relleu ‘Tot es mou’, que deixarà les tardes per ocupar la franja horària que tenia fins ara el ‘Planta baixa’. El magazín estrenarà grafisme i disposarà d’un plató nou, que alternarà sortides per Catalunya per poder oferir tant actualitat com entreteniment. El que no canviarà és la presentadora, que continuarà sent Helena Garcia Melero.
Després de la telenovel·la ‘Com si fos ahir’, serà el torn de ‘Planta baixa’. El programa no només canviarà d’horari (dels matins a les tardes), sinó també de presentadora: Agnès Marquès. La periodista torna així a TV-3 després de la seva etapa radiofònica a RAC-1.
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Baròmetre d’octubre Enquesta del CIS: El PSOE amplia a 15 punts el seu avantatge sobre el PP, que torna a retrocedir
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Cas Koldo Sánchez reconeix haver rebut pagaments en efectiu del PSOE en «alguna ocasió» i nega finançament il·legal
- Sector bancari El Sabadell aconsegueix que els seus clients accionistes acceptin l’opa amb només l’1,1% del seu 31% del capital
- IA: ¿aliada o amenaça?
- El repte també és parlar d’immigració