Tu i jo som tres
La crítica de Monegal: Les filles s’apunyalen, Bigote i la Campos esperen
A Bigote Arrocet ja l’han tret de la ratomàquia ‘La casa de los secretos’. És normal. Encesa la metxa del seu tempestuós final amb la senyora Campos ara T-5 el necessita fora, perquè vagi explotant pels platós. Tot just sortir de la gàbia de Guadalix, Bigote va enviar a les Campos el missatge següent: «¡Si voleu més marxa, la tindreu!».
O sigui, fidel al seu contracte amb la cadena, ja està preparant el camp per a la gran batalla final. Per donar a aquesta guerreta una mica mes d’espetec, T-5 va enviar l’altre dia les seves xafarderes del ‘Deluxe’ perquè connectessin amb Santiago de Xile. Allà els estava esperant, acabada de contractar, Gabriela, filla de Bigote. Tot i que entre ella i Carmen –filla de la senyora Campos– hi havia 10.000 quilòmetres de distància, van aconseguir una escaramussa molt notable. Destil·laven bilis. Els ulls els brillaven com punyals. Jo crec que a aquesta filla de Bigote la posaran en un avió d’aquí res perquè vingui cap aquí i ajudi a acarnissar la batalla.
Notícies relacionadesAquests contractes que Mediaset brinda a les filles de les dues parts no són tant perquè defensin el seu progenitor o progenitora, sinó perquè es vagin esquarterant a l’espera del gran holocaust, quan aconsegueixin el cara a cara entre Bigote i la senyora Campos. No els puc assegurar que això passi. Però com deien a la tercera temporada de ‘Borgen’, la que continua sent una de les millors sèries del catàleg de Netflix: «El cavall que ha treballat en un circ enyora l’olor de les serradures de la pista». En aquest cas, a més d’enyorar les serradures de la pista, la quantia del contracte és fonamental perquè els dos contendents acceptin fer-se una mica de pupa i corri la sang.
El que és més fort per a T-5, de moment, és que amb les dentades entre les filles no aconsegueixen –ni tan sols amb Bigote pel mig– l’expectació desitjada. Conclou setembre i tot apunta que tornaran a perdre el lideratge. Els queda, això sí, una bomba molt letal: el segon capítol de la ‘telenovel·la Rocío Carrasco’, que promet ser un espectacular bany de pus contra ‘títo’ Amador i contra Ortega Cano. Els queda també la continuació de Paquirrín ‘El matricida’. Aquí també només cal una mica de mam monetari i l’assumpte queda immediatament reactivat. ¡Ah! Veurem per quina de les dues bombes es decideix T-5. Tenen pressa. Hi ha gana.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Sinistralitat viària Gairebé la meitat dels morts en carreteres catalanes aquest any són ciclistes, vianants i motoristes
- FUTBOL El Reial Madrid de Xabi pateix la ‘síndrome de l’impostor’
- Nova normativa El 80% dels aliments de les màquines expenedores d’hospitals i residències seran saludables
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Alerta veterinària La Xina suspèn les importacions de porc de 12 empreses de Barcelona després del focus de pesta porcina
