Tu i jo som tres
La crítica de Monegal: Bosé es vacuna amb dosis que s’esnifen

Aquest formidable còmic i clonador de famosos que es diu Raúl Pérez està estrenant aquests dies a Movistar+ una sèrie de programes titulats ‘Expediente Pérez’. Són filigranes d’humor parodiant criatures populars o ‘celebrities’. Els capítols van per temes. El primer va ser amb els ‘youtubers’. A mi em va interessar poquet. Però amb el segon, titulat ‘Vacunas’, he disfrutat molt.
Resulta que Pérez, transmutat a Iñaki Gabilondo, ha viatjat al futur. Concretament a l’any 2027. I ha descobert meravelles. Per exemple que TVE guanya per fi el Festival d’Eurovisió gràcies a Leonardo Dantés, aquell pintoresc cantautor que a ‘Crónicas marcianas’ va arribar a la popularitat més surrealista. Però el més rellevant que ha trobat en aquest viatge al futur ha sigut que Miguel Bosé resulta que per fi ha acceptat que li posin la vacuna. ¡Ahh! ¿I a què es deu aquest canvi, aquesta mutació, aquesta meravella? El mateix Bosé / Pérez ho explicava amb molta alegria: «M’he vacunat perquè m’han proporcionat dosis que s’esnifen. ¡Me n’he posat dos grams i això que era monodosi!». I aquell que va passar a la història el 2021 per la seva actitud negacionista de la Covid, ara resulta que les vacunes el subjuguen. ¡Ahh! Es constata una vegada més que, en la vida, tot és relatiu.
EL VENTRÍLOC, TAMBÉ ASSENYALAT COM ASSETJADOR SEXUAL .– Els vaig explicar aquest dimarts que totes les cadenes s’han fet ressò de la detenció de José Luis Moreno per presumpta activitat delictiva de blanqueig de capitals provinents d’estafes i del narcotràfic. Avui constato que l’imperi Mediaset és el grup televisiu que més s’està abocant en aquest assumpte. En particular Risto Mejide, que va dedicar pràcticament tot el seu nou programa ‘Todo es verdad’ (Cuatro) a presentar proves i testimonis de les obscures maniobres monetàries del productor televisiu. No acaba aquí l’assumpte. Avui mateix en el seu programa diari ‘Todo es mentira’ han començat a aparèixer víctimes, personal del món de la producció audiovisual, relatant l’assetjament sexual que Moreno practica sobre actors, models i ballarins. Si no accedeixen als seus desitjos, són acomiadats dels xous televisius que produeix. Sembla que estem davant un escenari similar al del productor de cine i depredador sexual Harvey Weinstein, però en el cas de Moreno en la variant LGTBI.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"