Des d’avui, a les 16.00 hores
Carles Francino torna a ‘La Ventana’ després de superar la Covid
El presentador va haver d’apartar-se de l’espai radiofònic de la cadena SER el 24 de març després de mantenir contacte amb un positiu i començar a tenir símptomes després

El director de ‘La Ventana’, Carles Francino, torna aquesta tarda al programa després d’un mes i mig de la seva marxa, el 24 de març, per culpa de la Covid. Al principi la seva retirada temporal va ser una mesura de precaució, ja que havia mantingut contacte a l’aire lliure i amb mascareta amb una persona, no convivent, però pròxima, que havia donat positiu. Però poc després el periodista, que també escriu columnes d’opinió a EL PERIÓDICO DE CATALUNYA –l’última, el 28 de març, titulada ‘Muntanyes nevades’, sobre les restriccions per la Covid-, va començar a sentir símptomes compatibles amb el virus, com una mica de tos, cansament i una mica de febre. Els temors es van confirmar després d’una prova.
Pocs dies després Francino va ingressar a l’hospital. «Han hagut de passar 47 tardes perquè ell, una persona sense patologies prèvies, fort, amb salut de ferro, pugui recuperar-se», ha destacat Roberto Sánchez hores abans de la tornada. «Ha tornat pletòric, té un aspecte formidable i abraça igual de fort», ha afegit la seva companya Àngels Barceló.
Aquesta tarda, a les 16.00 hores, el periodista explicarà la seva experiència a ‘La Ventana’.
Notícies relacionadesEl seu company i amic Andreu Buenafuente ha sigut un dels primers en alegrar-se de la tornada de Francino.
Feliz por la vuelta de mi hermano mayor Carles Francino a la radio. Venga!!! Vamos !!! @laventana @La_SER pic.twitter.com/No4ISz32R8
— Andreu Buenafuente (@Buenafuente) 10 de mayo de 2021
El fill del locutor, l’actor Carles Francino Navarro, també ha compartit la notícia a través del seu compte d’Instagram, on ha pujat una foto del seu pare ja a casa, després d’unes setmanes a l’hospital. «I el Jedi va tornar amb barba», ha escrit al costat d’una foto a les seves ‘stories’. A més, va deixar aquesta reflexió per als seus seguidors: «No fem el ximple. No vull fer una gran reflexió sobre el que ha passat. Simplement ho volia compartir i que cada un tregui les seves conclusions. Tot el meu carinyo i la meva força per a la gent que segueix lluitant i per als que els acompanyen», ha escrit el protagonista de ‘Víctor Ros’.

- Tecnologia «Guanyava 150 K a l’any, ara sobrevisc venent a eBay»: l’enginyer que va perdre la feina per la IA
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- Baralla a cops de destral i pales a Lloret de Mar
- La factura de l’energia nuclear
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament
- Avís de la Guàrdia Civil: a partir d’ara, no es pot deixar això a la guantera del cotxe
- Mossos identifica el santvicenti desaparegut com el jove mort atropellat a Viladecavalls fa deu dies
- LAMINE YAMAL, AITANA... La Pilota d'Or es concedirà el 22 de setembre
- Les claus de la inversió La nova llei de barris de Catalunya: ¿què és i quins municipis podran beneficiar-se'n?
- Canvis en l’ordenança de civisme Barcelona deixarà de multar les prostitutes i castigarà més els clients i publicitar sexe de pagament